huisvrouwen.org

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Afbeelding

Elvis lives!
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

Ik geloof je,the King leeft nog. Hoe kom ik er toch bij dat ie dood is? :?
Weer even ontopic: Wat vinden jullie het beste merk sponsjes? Ik krijg mn ramen maar niet schoon met die van de Hema
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Gebruikersavatar
paulstolk
Lid
Berichten: 711
Lid geworden op: 05 nov 2003, 21:19
Locatie: Ede, gelderland
Contacteer:

Bericht door paulstolk »

brillo
Leeghoofdigheid ter bestrijding van het maken van domme beslissingen
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

Bedankt voor de tip Paul! Het lijkt net of die foto van Elvis nep is. Verbeeld ik mezelf vast maar...
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Komt door het licht inval en de stand van pluto dat de foto er zo uit ziet.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

_/-\o_ Wow...Elvis...Lives!!!! _/-\o_
Gebruikersavatar
Reis door de nacht
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 01 feb 2004, 16:06

Bericht door Reis door de nacht »

heb je mischien ook zijn aderes????
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Ik heb ém net gevonden op Internet...

117th Elvis Presly Memoriam Road
XR54869 San Fransisco

Bjorn. :P
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

goed zo Bjorn! :D
Heeft hij ook een e-mailadres?
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Had ik jullie al verteld over mijn 13e eeuws wasknijpersetje?

Platina doosje met 33 vergulde wasknijpers uit de 13e eeuw. Wederom uit veligheids en prive redenen geen foto's.
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

Miesjel schreef:Had ik jullie al verteld over mijn 13e eeuws wasknijpersetje?

Platina doosje met 33 vergulde wasknijpers uit de 13e eeuw. Wederom uit veligheids en prive redenen geen foto's.
Ja, ja, en dat moeten wij geloven :wink: Ik heb tenminste een 16e eeuwse theedoek, iedereen weet toch dat in de 13e eeuw geen vergulde wasknijpers zijn gemaakt. Waar zijn de echte huishoudverzamelaars gebleven...
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

LHek schreef:goed zo Bjorn! :D
Heeft hij ook een e-mailadres?
Wat dacht je van i'mstillalive@elvispreslyfanclub.com... :P

Ook kwam ik vandaag op de Grote Markt in Grunn een zeer schitterende stofdoek tegen, uit de vroege jaren 50 als ik me niet vergis...nog schitterend in de originele verpakking...heb gelijk ff een dozijn gekocht...

Wisten jullie echte huisvrouwen al dat Neerlands beste bakker uit Bedum komt??? (_/-\o_ ) En dat de schuifste toren van njederland ook in Bedum staat??? (:+)

Bjorn.
Laatst gewijzigd door Bjorn op 12 feb 2004, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

LHek schreef: Ja, ja, en dat moeten wij geloven :wink: Ik heb tenminste een 16e eeuwse theedoek, iedereen weet toch dat in de 13e eeuw geen vergulde wasknijpers zijn gemaakt. Waar zijn de echte huishoudverzamelaars gebleven...
Dat valt me nou vies van jou tegen he, dat je een serieuze medeverzamelaar niet eens op zijn woord geloofd. Ik heb het verzamelstuk uit de ernfenis van mijn oma waarbij het op ongeveer dezelfde manier generatie na generatie terecht is gekomen. En ik weet dat het 100% echt is, daar gaat het mij om.

Verder weet ik niet veel over de hoeveelheid waarin deze items geproduceerd zijn in de 13e eeuw, maar ik heb zo het vermoeden dat het uit een familie van adel od komt, waar het een huwlijksgeschenk is geweest.
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

Zeker weten dat een familielid niet een repro heeft gekocht? Tijdens de jaren 1860-1870 waren zulke repro's erg populair. Maar zelfs al komt ie uit die tijd, dan is ie nog veel waard.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

In verband met een emotionele warde is hij in dit geval zelfs onbetaalbaar. 8)
Gesloten