Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Als je ziet hoe scheef hij zijn naam (paus) heeft geschreven, en dan de lijn eronder.
Die is wel erg recht!
Of heeft ie eerst de lijn gemaakt, toen de s, de u, de a en dan de P? Bij de p werd ie moe
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Wel degelijk origineel hoor. Toen hij bijna klaar kwam met zijn handtekening moest hij plots niezen.
Vandaar die rechte lijn en de bruine kleur van zijn zevervlekken.
Inderdaad een logische verklaring voor de handtekening van de paus..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
deze topic is en blijft een van mijn favoriete topics
in de tijd dat ik hier niet gepost heb heb ik enkele nieuwe dingen verworven. mooie ontroerende dingen.
maar ook ben ik bedrogen
ik ben er met bijde benen ingetrapt en nu is mijn hart gebroken
soms... ja soms in de winter maanden zo rond december als de wind goed staat en de mensen in hun huizen zich warmen bij het vuur
en de kinderen elkaar verhaaltjes voorlezen voor het slapen gaan
dan krijg ik ineens zin om mijn kleren te gaan wassen met mijn nieuwe wasmachine uit 1964 uit rusland het is een communistische wasmachine
dat kun je zien omdat er 3 standen op staan bij stand 1 staat: lage productie per maand stand 2 hoge productie per maand en stand 3 heel erg hoge productie dit jaar.
ik heb hem "gekregen" van een oude man die niets bezat dan deze wasmachine en die hem ook nooit zou weg gedaan als ik niet had gezegt:
I gonna make you an offer you can't refuse.......
maus (nee ik ben niet depressief)
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!
FOTO! Een communistische wasmachine met 3 standen... Pfoe, over zeldzaam item gesproken!
Maak wel even close-ups van de knoppen het het label!