Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik geloof je,the King leeft nog. Hoe kom ik er toch bij dat ie dood is?
Weer even ontopic: Wat vinden jullie het beste merk sponsjes? Ik krijg mn ramen maar niet schoon met die van de Hema
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Bedankt voor de tip Paul! Het lijkt net of die foto van Elvis nep is. Verbeeld ik mezelf vast maar...
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Miesjel schreef:Had ik jullie al verteld over mijn 13e eeuws wasknijpersetje?
Platina doosje met 33 vergulde wasknijpers uit de 13e eeuw. Wederom uit veligheids en prive redenen geen foto's.
Ja, ja, en dat moeten wij geloven Ik heb tenminste een 16e eeuwse theedoek, iedereen weet toch dat in de 13e eeuw geen vergulde wasknijpers zijn gemaakt. Waar zijn de echte huishoudverzamelaars gebleven...
Ook kwam ik vandaag op de Grote Markt in Grunn een zeer schitterende stofdoek tegen, uit de vroege jaren 50 als ik me niet vergis...nog schitterend in de originele verpakking...heb gelijk ff een dozijn gekocht...
Wisten jullie echte huisvrouwen al dat Neerlands beste bakker uit Bedum komt??? (_/-\o_ ) En dat de schuifste toren van njederland ook in Bedum staat??? (:+)
Bjorn.
Laatst gewijzigd door Bjorn op 12 feb 2004, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
LHek schreef:
Ja, ja, en dat moeten wij geloven Ik heb tenminste een 16e eeuwse theedoek, iedereen weet toch dat in de 13e eeuw geen vergulde wasknijpers zijn gemaakt. Waar zijn de echte huishoudverzamelaars gebleven...
Dat valt me nou vies van jou tegen he, dat je een serieuze medeverzamelaar niet eens op zijn woord geloofd. Ik heb het verzamelstuk uit de ernfenis van mijn oma waarbij het op ongeveer dezelfde manier generatie na generatie terecht is gekomen. En ik weet dat het 100% echt is, daar gaat het mij om.
Verder weet ik niet veel over de hoeveelheid waarin deze items geproduceerd zijn in de 13e eeuw, maar ik heb zo het vermoeden dat het uit een familie van adel od komt, waar het een huwlijksgeschenk is geweest.
Zeker weten dat een familielid niet een repro heeft gekocht? Tijdens de jaren 1860-1870 waren zulke repro's erg populair. Maar zelfs al komt ie uit die tijd, dan is ie nog veel waard.