Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mauser schreef:ga maar eens naar http://www.freewebs.com/geheime-spullen
daar zul je een foto kunnen zien
wil jij jouw geheime spullen ook hierop zetten
zeg het dan even dan komen ze er op/
Hoe verzin je het...":D
zet deze er ook maar op
een brood trommel gebruikt op een spaans galjoen eind 1200
oke ik moet iets teogeven
de eier wekker is geen uit 23 maart 1987 maar van
24 maart 1987 maar dat maakt toch niets uit je ziet het verschil bijna niet.
maar hij is toh repro mijn opa heeft hem handgeschildert
mauser
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!
w8 er is een nieuwe ik was het w8woord vergeten
ga naar http://www.freewebs.com/kansloze_voorwerpen
wil jij jouw foto erop? zeg het maar en ze komt erop
of heb jij informatie omtrent deze voorwerpen
(of ze origneel zijn of uit welk jaar) laat het weten
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!
mauser schreef:w8 er is een nieuwe ik was het w8woord vergeten
ga naar http://www.freewebs.com/kansloze_voorwerpen
wil jij jouw foto erop? zeg het maar en ze komt erop
of heb jij informatie omtrent deze voorwerpen
(of ze origneel zijn of uit welk jaar) laat het weten
Mauser, het is goed bedoeld als ik zeg; Zoek 'n hobby
Weten jullie misschien nog een goed merk broodtrommel? En dan het liefst rose he
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Ah dan zal ik eens kijken. Ze mogen niet te duur kosten maar toch van goede kwaliteit zijn, dan zit ik bij Tube bij het goede adres. Bedankt Willem. Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Inderdaad Willem. Huishoudvriend ben je niet voor even, huishoudvriend blijf je voor je hele leven!
Nou mijn Barbie-broodtrommel is anders ook niet mis hoor. Passen maarliefst 2 boterhammen in en nog een drinkpakje ook (soms doet mijn mama er zelfs een lolly bij, lekker puh!)
Miesjel schreef:Nou mijn Barbie-broodtrommel is anders ook niet mis hoor. Passen maarliefst 2 boterhammen in en nog een drinkpakje ook (soms doet mijn mama er zelfs een lolly bij, lekker puh!)
Ai, da's niet mis. Maar ik heb een broodtrommel met bloemetjes waar 2 boterhammen in kunnen én 2 pakjes drinken. En wie wil lolly's nou? Ik krijg er elke dag een chocoladereep bij. Ha, lekker puh!