Slowchat topic - deel 14

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Nee man op de dag zelf is leuker. Met wat maten door dorp heen walsen en maar afsteken.
Gebruikersavatar
Leroy
Lid
Berichten: 783
Lid geworden op: 18 aug 2004, 11:25

Bericht door Leroy »

Het is maar wat je leuk vind...-.-

Als je toch zo graag geld weggooit wil ik best mijn rekeningnummer geven. Dan mag je wel wat geld storten. -.-
malarkey
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 11 jul 2005, 20:00
Locatie: ERgens

Bericht door malarkey »

Waar slaat dat op?
Dat kan ook net zo goed iemand zeggen die niet van Militair houd..
Je hebt er toch even plecier van :)

Gr Johnny
Gebruikersavatar
Justin
Lid
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 okt 2006, 19:49
Locatie: Weert, bij Rick achterop da fiets :)

Bericht door Justin »

pionier schreef:Nee man op de dag zelf is leuker. Met wat maten door dorp heen walsen en maar afsteken.
Haha nee DAT is nou juist hetgene dat ik leuk vind om van te voren te doen :P
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik vind het nog steeds erg leuk om alles in een metalen emmer te doen, en dan gewoon de fik erin :) prachtig (van een afstand uiteraard)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Justin
Lid
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 okt 2006, 19:49
Locatie: Weert, bij Rick achterop da fiets :)

Bericht door Justin »

Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

PPL schreef:Wouter, vertel eens.
Watskebeurt ?
Hmmm gisteravond tegen 10 uur...
We waren op een parkeerplaatsje, achter een gebouwtje aan het afsteken.. 3 kwartier ofzo.

Had nog net wat rotjes in mijn hand en wat kanonslagen, hoor ik wat, seconde later gaan er twee zaklampen aan; Jullie zijn erbij!
Even twijfelen; wat doe ik, naja, wegrennen was geen optie, ene kant was een doodlopende straat, andere kant stonden huizen, en achter me stond een hek stroomdraad.. de vierde kant de politie dus.
Vuurwerk inleveren, naam en adres, en nu is het wachten op een bericht van bureau Halt.. kan ik waarschijnlijk vuurwerk gaan rapen ergens.

Zeggen ze er ook even bij: 'We hebben een klacht ontvangen van iemand uit de straat'... vuile NSB-Naaibal...
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
Sbas
Lid
Berichten: 882
Lid geworden op: 25 jun 2004, 14:41

Bericht door Sbas »

Gelukkig lezen onze blauwe vrienden tegenwoordig (en zeker in deze tijd) ook mee op forums ed...en vragen ze IP adressen na zodat ze mensen kunnen achterhalen! Was laatst nog op t nieuws...

Wat krijg je dan met die jerrycan en die pijl...dan krijg je bezoek aan de deur...HO HO HO kommen Sie mit? ;)

Sbas
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Bericht door Eric »

Wahahaha dat is in hellevoet :lol: Al is dat filmpje best wel oud, blijft leuk om te zien. Vlak erachter is het politie bureau.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Gebruikersavatar
Justin
Lid
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 okt 2006, 19:49
Locatie: Weert, bij Rick achterop da fiets :)

Bericht door Justin »

Wouter schreef:
PPL schreef:Wouter, vertel eens.
Watskebeurt ?
Hmmm gisteravond tegen 10 uur...
We waren op een parkeerplaatsje, achter een gebouwtje aan het afsteken.. 3 kwartier ofzo.

Had nog net wat rotjes in mijn hand en wat kanonslagen, hoor ik wat, seconde later gaan er twee zaklampen aan; Jullie zijn erbij!
Even twijfelen; wat doe ik, naja, wegrennen was geen optie, ene kant was een doodlopende straat, andere kant stonden huizen, en achter me stond een hek stroomdraad.. de vierde kant de politie dus.
Vuurwerk inleveren, naam en adres, en nu is het wachten op een bericht van bureau Halt.. kan ik waarschijnlijk vuurwerk gaan rapen ergens.

Zeggen ze er ook even bij: 'We hebben een klacht ontvangen van iemand uit de straat'... vuile NSB-Naaibal...
Damn daar kan ik dus niet tegen.. ik weet wel dat het voor sommigen niet zo leuk is, maarja... alsof ze vroeger zelf nooit jong zijn geweest... :roll:
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Niks NSB naaibal.... zelf schuld.

Ik had jullie waarschijnlijk persoonlijk aangesproken als jullie me al 3 kwartier zouden aan het vervelen zijn met dat vuurwerk. Helaas hebben genoeg mensen schijt om dat te doen, en dan krijg je dus zoiets.

Genoeg mensen hebben huisdieren of kinderen... of komen net uit middag-dienst. Die willen ook hun rust hebben.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik wou net zeggen, mijn pa werkt ook snachts, vandaag vlogen er bij mij ook van die stinkpijlen langs mijn oren daar word ik echt niet vrolijk van... dus geheel terecht als je het mij vraagt dat er is gebelt..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Leuk is anders, maar je moet het ook van die kanten van andere zien. Over 5 jaar ofzo zal je het misschien wel inzien.
Gebruikersavatar
Justin
Lid
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 okt 2006, 19:49
Locatie: Weert, bij Rick achterop da fiets :)

Bericht door Justin »

Met slapende kinderen hou ik meestal wel rekening, ik steek niet 's avonds vuurwerk af voor het 31 december is...
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ach misschien hebben ze wel mazzel gehad. Voor hetzelfde geld was er iemand op je af gekomen met een honkbalknuppel. :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gesloten