Slowchat topic - deel 14
- Dodo
- Lid
Hmm, dr word door iemand van de bank van Burkina Faso aan mij 9 miljoen USD aangeboden via mail. Als het 10 miljoen was, dan ging ik er op in. Eigenlijk mag ik dit niet zeggen, want het is "Top Secret".. 

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Polte
- Lid
- Justin
- Lid
Mazzelpikmalarkey schreef:Dinsdag weer naar school...![]()

Ik morgen weer..

Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
- Polte
- Lid
Och ik doe niks lievers, heb zat te doen en te weinig tijd!pionier schreef:Dinsdag weer naar schoolIk ben er dus wel blij om. Dat thuis zitten werd vervelend.
Ik dinsdag weer werken.. 29 Januari weer naar school..... lekker puh voor de kinders hier..
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
- Leroy
- Lid
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Ik heb dat ook vaker, alleen ik zit er niet zo mee.Shifty schreef:idemPolte schreef:Ik heb mijn msn niet in mijn profiel staan hier maar toch melden dagelijks van die 12/14 jarige stakkertjes mij aan om te chatten? Van dit forum..
Zit nog altijd een blokkeer knopje op msn, en je besluit zelf of je hem toevoegt aan je lijst (zodra je die uitnodiging krijgt)
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
Ik zou er ook niet mee zitten als ze me toevoegen om iets te vragen ivm militaria of re-enactment. Maar als je dan vraagt waarom ze je toevoegen krijg je meestal "ik chat graag" of "zomaar". Als je het al kan lezen .. Want de jeugd en hun msn-taal van tegenwoordigpionier schreef:Ik heb dat ook vaker, alleen ik zit er niet zo mee.Shifty schreef:idemPolte schreef:Ik heb mijn msn niet in mijn profiel staan hier maar toch melden dagelijks van die 12/14 jarige stakkertjes mij aan om te chatten? Van dit forum..
Zit nog altijd een blokkeer knopje op msn, en je besluit zelf of je hem toevoegt aan je lijst (zodra je die uitnodiging krijgt)

- Dodo
- Lid
Dat was dan de eerste dag school weer.. En ik heb echt het idee dat ik geen zak gedaan heb vandaag. Bizar...
Nederlands stelde helemaal niets meer voor. De lerares gebruikte het uur meer voor haar mentor bezigheden. Dan had je Duits, en dat was een video kijken (met toets), Latijn, met me leraar alleen maar zitte lullen over de Osprey-boekjes en oorlog en toen economie, en daarvan gaf de leraar een opgave op die hij niet kon uitleggen, dus die heeft de hele les zitten denken.
Nederlands stelde helemaal niets meer voor. De lerares gebruikte het uur meer voor haar mentor bezigheden. Dan had je Duits, en dat was een video kijken (met toets), Latijn, met me leraar alleen maar zitte lullen over de Osprey-boekjes en oorlog en toen economie, en daarvan gaf de leraar een opgave op die hij niet kon uitleggen, dus die heeft de hele les zitten denken.

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"