Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik werk in de haven. Ik hoor net dat het een bemanningslid was en niet een van mijn collega's. Vind ik nog aardig heftig, aangezien ik dat werk ook doe... Als ik morgen op me werk meer info heb, zal ik het jullie wel laten weten.
Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Doe ik een keer. Waarde is nihiel, maar het is gewoon leuk om te krijgen. Ook 2 verzetsfoto's erbij die haar ouders dood bijna hebben betekend.
Verhalen erachter zijn altijd interesanter.
M'n auto staat bij de garage om te laten repareren. Er stond stroom op een draadje terwijl er op het moment dat ze het maten geen stroom op hoorde te staan....en m'n mistlichten voor gingen spontaan aan. Komt goed......uiteindelijk.
De auto die ik in de prak heb gereden is deze week weer klaar Voor dat geld had ik ook een Reinforced M42 kunnen kopen, of tenminste, dat had de verzekering mij kunnen uitkeren als ik de auto thuis had laten staan
Ik was nogal lang bezig met het typen. Geen idee dat ik als moderator ook na een slotje kon posten... Je post zal toch geadresseerd zijn aan mij. Het onderwerp waar wij het nu over hebben is toch geen publieke zaak. Niemand op het forum zal dit onderwerp missen, dus waarom stuur je geen PB?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944