Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb het ook wel eens gehad...meestal zijn het bekenden die dan je geheime vraag kunnen beantwoorden. Dan is het een kwestie van invullen en een nieuw wachtwoord aanmaken!
sturmman schreef:Ik heb het ook wel eens gehad...meestal zijn het bekenden die dan je geheime vraag kunnen beantwoorden. Dan is het een kwestie van invullen en een nieuw wachtwoord aanmaken!
Vervelend maar weinig aan te doen...
Sbas
De truc is om op die geheime vraag een fout antwoord te geven wanneer me n zich registreerd
sobel schreef:inmiddels dus een nieuw account genomen, het grappige is... mijn oude account is online..
Hehe, kan je jezelf gaan uitschelden..
Bleek het diegene te zijn waarvan je dacht dat het zo was?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ach ja men moet toch wat te doen hebben volgens mij.
Wordt er met de tekst: Sobel (L) Ik ben homo. niet bedoeld dat degene die het ww van Sobel heeft gejat uit de kast gekomen is en aan Sobel laat weten dat de homo is ?
En dat er dus eigenlijk staat: Sobel, ik ben homo. ???
M.a.w. tip aan Sobel: ga na in je kennisenkring of er iemand 'uit de kast' is gekomen....
Als je 100% zeker weet wie het gedaan heeft, post dan even de gegevens online. Kunnen we hem stalken met emailbombers, poederbrieven sturen en vragen of Pieter Storms even langs komt bij dat zielige figuurtje