Leuke oplossing779 schreef:Als je 100% zeker weet wie het gedaan heeft, post dan even de gegevens online. Kunnen we hem stalken met emailbombers, poederbrieven sturen en vragen of Pieter Storms even langs komt bij dat zielige figuurtje
779
Slowchat topic - deel 14
- Justin
- Lid
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
De marinier, de marinier
- Sjoerd
- Lid
Maar het gaat niet gebeuren...Justin schreef: Leuke oplossing
Indien dergelijke gegevens publiekelijk op dit forum komen te staan met een oproep om die persoon te hinderen kan het forum aansprakelijk worden gesteld, en dat willen we niet.
Dit forum wordt onderhouden door vrijwilligers die geen zin hebben in (peperdure) rechtszaken.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Mike.H
- Lid
Ja ik had zogenaamd een knokpartij veroorzaakt..Michiel M. schreef:Wat heb je uitgespookt?
maar ik loop dus met een vriend naar me kluisje omdat mijn vriend me gymspullen wil lenen. Staat er zo'n *gangster* voor.. dus ik loop naar hem toe; ja mag ik erbij je staat precies voor me kluisje.. toen zei die; rot op man vieze kankerkaaskop.. naja dat vond ik dus niet zo fijn dus ik gooide hem tegen de ruit aan en zei dattie dat niet nog een keer moest zeggen of dat hij anders maar met me naar buiten moest gaan in ze eentje.
maja toen ging die ze vriendjes halen kwam die met ze vriendjes naar mij en mijn vrienden toe en toen werd het een beetje een knokpartij. mja daarom ben ik dus de eh de lul.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
-
- Lid
Het mag ook via PB hahahSjoerd schreef:Maar het gaat niet gebeuren...Justin schreef: Leuke oplossing
Indien dergelijke gegevens publiekelijk op dit forum komen te staan met een oproep om die persoon te hinderen kan het forum aansprakelijk worden gesteld, en dat willen we niet.
Dit forum wordt onderhouden door vrijwilligers die geen zin hebben in (peperdure) rechtszaken.
779
- Sjoerd
- Lid
Let alsjeblieft een beetje op de spelling (geldt voor iedereen). Het is 'mijn' en niet 'me', 'hij' en niet 'die' en tot slot 'zijn vriendjes' in plaats van 'ze vriendjes'.Mike.H schreef:Ja ik had zogenaamd een knokpartij veroorzaakt..Michiel M. schreef:Wat heb je uitgespookt?
Maar ik loop dus met een vriend naar mijn kluisje omdat mijn vriend mijn gymspullen wil lenen. Staat er zo'n *gangster* voor.. dus ik loop naar hem toe; ja mag ik erbij je staat precies voor mijn kluisje.. toen zei hij; rot op man vieze kankerkaaskop.. naja dat vond ik dus niet zo fijn dus ik gooide hem tegen de ruit aan en zei dat-ie dat niet nog een keer moest zeggen of dat hij anders maar met me naar buiten moest gaan in zijn eentje.
maja toen ging hij zijn vriendjes halen, kwam hij met zijn vriendjes naar mij en mijn vrienden toe en toen werd het een beetje een knokpartij. mja daarom ben ik dus de eh de lul.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Mike.H
- Lid
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Haha..Mike.H schreef:Ja ik had zogenaamd een knokpartij veroorzaakt..Michiel M. schreef:Wat heb je uitgespookt?
maar ik loop dus met een vriend naar me kluisje omdat mijn vriend me gymspullen wil lenen. Staat er zo'n *gangster* voor.. dus ik loop naar hem toe; ja mag ik erbij je staat precies voor me kluisje.. toen zei die; rot op man vieze kankerkaaskop.. naja dat vond ik dus niet zo fijn dus ik gooide hem tegen de ruit aan en zei dattie dat niet nog een keer moest zeggen of dat hij anders maar met me naar buiten moest gaan in ze eentje.
maja toen ging die ze vriendjes halen kwam die met ze vriendjes naar mij en mijn vrienden toe en toen werd het een beetje een knokpartij. mja daarom ben ik dus de eh de lul.
Lafaard dat het is..
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
We will remember them.
- Mike.H
- Lid
- Justin
- Lid
Mike, dat heb ik ook eens gehad..
Ik en m'n vrienden liepen langs een grote groep Marokkaanse jongens op school (dezelfde leeftijd ongeveer), en ik zag dat er een naar m'n maat trapte die voorbij liep, en maar net miste..
Ik zei dat 'ie eens even gauw normaal moest doen en dat 'ie anders een probleem had.. even later lopen we weer terug (moesten naar ons kluisje), duwen er een paar in de groep die ene jongen tegen mij aan waar ik dat tegen gezegd had.. ik duw hem tegen de grond en loop gewoon verder..
Een dag later begon hij in het bijzijn van z'n groep irritant tegen mij te doen, maar heb maar alleen teruggepraat ipv te duwen ofzo (stonden er namelijk best veel).
Toen hij alleen stond bij zijn kluisje, zonder groep ben ik naar hem toe gegaan, en heb even met hem 'gepraat', en ineens is hij heel lief tegen me..
Ik en m'n vrienden liepen langs een grote groep Marokkaanse jongens op school (dezelfde leeftijd ongeveer), en ik zag dat er een naar m'n maat trapte die voorbij liep, en maar net miste..
Ik zei dat 'ie eens even gauw normaal moest doen en dat 'ie anders een probleem had.. even later lopen we weer terug (moesten naar ons kluisje), duwen er een paar in de groep die ene jongen tegen mij aan waar ik dat tegen gezegd had.. ik duw hem tegen de grond en loop gewoon verder..
Een dag later begon hij in het bijzijn van z'n groep irritant tegen mij te doen, maar heb maar alleen teruggepraat ipv te duwen ofzo (stonden er namelijk best veel).
Toen hij alleen stond bij zijn kluisje, zonder groep ben ik naar hem toe gegaan, en heb even met hem 'gepraat', en ineens is hij heel lief tegen me..
Meer dan 330 jaar,
De marinier, de marinier
De marinier, de marinier
-
- Lid
Nederlanders of Medelanders Bob ?
Die gasten hebben toch meestal dubbel paspoort ?
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
- Dodo
- Lid
Marokkanen hebben altijd een dubbel paspoort! Zelfs als ze eigenlijk niet eens Marokkaans zijn, lopen ze nog met dat papiertje rond.Cas schreef:Nederlanders of Medelanders Bob ?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Sjoerd
- Lid
-
- Lid
Wordt verplicht door de Marokkaanse overheid.Dodo schreef:Marokkanen hebben altijd een dubbel paspoort! Zelfs als ze eigenlijk niet eens Marokkaans zijn, lopen ze nog met dat papiertje rond.Cas schreef:Nederlanders of Medelanders 779 ?
En Cas: N-E-D-E-R-L-A-N-D-E-R-S! Welk deel van dat woord snap je niet?
779