Slowchat topic - deel 14
- Charly1975
- Lid
- leieboordbewoner
- Lid
- Contacteer:
- sobel
- Lid
waar haal jij het woord londsdale vandaan... dit zegt meer over jou dan over degene die er nu op reageren...malarkey schreef:waarom denken jullie meteen aan Lonsdale of wat dan owk ? Het zijn gewoon jassen hoor
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- Eric
- Lid
Misschien is hij bijziend?sobel schreef:waar haal jij het woord londsdale vandaan... dit zegt meer over jou dan over degene die er nu op reageren...malarkey schreef:waarom denken jullie meteen aan Lonsdale of wat dan owk ? Het zijn gewoon jassen hoor
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
- Charly1975
- Lid
Bijen in deze tijd van het jaar lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dus bijziend zal hij wel niet wezen.
Ik moest zelf ook even nadenken over de link met Londsdale en na lang nadenken (ja echt waar) ben ik eruit ! Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik de link niet snap ....
Ik moest zelf ook even nadenken over de link met Londsdale en na lang nadenken (ja echt waar) ben ik eruit ! Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik de link niet snap ....
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
- sobel
- Lid
malarkey schreef:Kijk is aan sobel owja, waarom zij je pas eigenlijk tegen mij dat je geil was omdat er een jonge was geweest?
Snap er eigenlijk niet zoveel van leg uit!!
omdat jij waarschijnlijk geen paar pagina's terug hebt gekeken en dus niet weet dat ik ben gehackt?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- Eric
- Lid
Charly1975 schreef:Bijen in deze tijd van het jaar lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dus bijziend zal hij wel niet wezen.

"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
- Dodo
- Lid
Daarnaast kan je het misschien wel zelf invullen dat het een flauwe grap is geweest. En mocht je nog denken dat het waar is, dan is het misschien beleefder om het voor je te houden, in plaats van iemand, op een zwakke manier, publiekelijk 'ten schande te brengen' (klinkt een beetje zwaar, maar je begrijpt wat ik bedoel).malarkey schreef:Oke srry Sobel ik wist niet dat je gehackt was, Neem alles terug wat ik gezegt heb!! Sorry!!
![]()
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Charly1975
- Lid
- Auke
- Beste Avatar 2007/2008