Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb de vorige af en toe gezien. Me ma kijkt er wel eens naar, vond dat er alleen maar vervelende mensen in zaten.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Dit vind ik nog wel een leuk programma. Al is het nu wel vaak geweest. Complotten zoeken en complotten achter complotten, dat vind ik wel leuk. Wel jammer dat ze het zo produceren, dat er uiteindelijk naar iedereen molhints in het programma zitten, zodat ze bijna tijdens de laatste aflevering nog een ander mol zouden kunnen kiezen. Ze doen allemaal of ze de mol zijn, ook al zijn ze dat niet.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
Ok, nu weer back on topic.
Berichten die na dit bericht worden gepost en alleen bestaan uit smileys en/of de tekst 'hahaha' (of iets in die trend) worden verwijderd.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose