Nogmaals excuses

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Sgt. Gallée
Lid

Nogmaals excuses

Bericht door Sgt. Gallée »

Beste mede-forumleden,

Een aantal maanden geleden heb ik een hele foute opmerking geplaatst over de dodenherdenking van Duitse burgers die omkwamen in de WOII. Hiervoor heb ik een afkoelban van een week gehad (die uiteindelijk twee maanden heeft geduurd aangezien een admin, per ongeluk, hem was vergeten om te zetten, kan gebeuren uiteraard). Ik heb echt spijt van deze opmerking en ben normaal echt een vriendelijk persoon. Deze post heb ik gemaakt in een opwelling, ik heb er verder ook geen excuus voor. Net zoals jullie ben ik erg geintresseerd in WOII en het verzamelen van WOII militaria (voornamelijk medailles). Neem van mij aan dat ik het echt nooit zo bedoeld heb. Ik heb de post ook niet gewijzigd aangezien ik het heb gezegd en er niet meer omheen kan.
Toch krijg ik nog steeds vragen over de gemaakte post van diverse forumleden. Ik probeer ze te beantwoorden, maar ik heb het nou eenmaal gezegd ookal vind ik het echt vreselijk. De geschiedenis valt nou eenmaal niet terug te draaien. Ik zou jullie dan ook allemaal willen vragen om mij te vergeven voor die uitspraak. Kijk naar al mijn andere posts waarin ik wel vriendelijk was. Ik lees heel veel op dit forum en post weinig aangezien mij kennis niet heel erg groot is. Nogmaals het spijt me voor de gemaakte opmerking en het zal niet meer voorkomen. Vergeef me voor de uitspraak en voor al jullie vragen sta ik open. Ik betreur de gebeurtenis zeer en begrijp het volkomen als je me nu een 'klootzak' o.i.d. vindt. Toch heb ik het nooit zo bedoeld.

mvg,

Sgt. Gallée
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
Leroy
Lid

Bericht door Leroy »

Het zij je vergeven! :)

(door mij dan)
roadmaster
Lid

Bericht door roadmaster »

8) Wat mij betreft een ''schone lei''

greetz van de roadmaster! 8)
be prepared & drive alert
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 16 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Die vertrooide en onoplettende admin was ik trouwens. :oops: Dus niet dat jullie denken dat Martijn of David 't was.
Nogmaal excuses :)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Justin
Lid

Bericht door Justin »

Het is je vergeven, en ik vind het heel netjes dat je het zo oplost :wink: :)
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
PPL
Lid

Bericht door PPL »

Het zij je vergeven.

Bij deze wil ik je graag complimenteren met de manier waarop je hier nu mee omgaat.
Het vergt een wijs man om zijn fouten toe te geven.
Het vergt een nog wijzer man om er ook zijn excuses voor te maken.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Sgt. Gallée
Lid

Bericht door Sgt. Gallée »

Bedankt voor jullie positieve berichten!
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
BBB
Lid

Bericht door BBB »

Ik weet niet direct over wat het gaat maar chapaeu voor dit initatief. Iedereen maakt fouten, ze herkennen is al heel positief, ze toegeven is echt bewonderens waardig.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
YPPY
Lid
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Netjes om zo te posten. :)
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Inderdaad erg netjes om het zo te doen. Ik denk dat die boodschap inmiddels wel duidelijk is. Daarom gaat deze op slot, andere complimenten of opmerkingen naar Sgt. Gallée kunnen per PB.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gesloten