We hebben je hulp nodig!: Je gebruikt een Ad Blocker, maar onze website wordt mogelijk gemaakt door advertenties. We vragen je daarom vriendelijk om de Ad Blocker voor deze site uit te zetten of een donatie te doen.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Meent dat hij grappig is ofzo Moet maar eens meer nadenken over wát Hitler heeft gedaan ipv proberen grappig te zijn op zo'n manier..
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Enfin, nu kennen we Muntz beter. Ik zal in het vervolg nog beter oppassen voor deze idioot.
En qua Hitler-imitatie: hij staat ver in de schaduw van Cleese, die oneindig meer smaak heeft.
Wie uit de geschiedenis niets leert moet dulden dat deze zich steeds herhaalt.
Dat is zijn doel, schokkeren, en daardoor de aandacht vestigen op iets. En de nadruk ligt ook niet zozeer op de imitatie. Hij kan zich een beetje opwinden, en hier en daar gaat hij wellicht wat te ver.
Hij heeft ook een radioprogramma (gehad?) wat erg boeiend was moet ik zeggen, daarin presenteerde hij zichzelf als de Inburgerking. Ook heeft hij een tijdje geleden een programma gehad over God. Ik moet zeggen dat het zeker op mijn lachspieren heeft gewerkt.