BNN IQ Test 2007
- Leroy
- Lid
BNN IQ Test 2007
Pas geleden was dus de BNN IQ Test van 2007 op TV en voor de mensen die het gemist hebben is er ook een online IQ test!!!
Let wel op: Voordat je naast je schoenen gaat lopen of in de put gaat zitten: het is maar een test! Okee: het is niet bepaald onhandig om heel slim te zijn, maar er is ook nog zoiets als een sociale intelligentie. Met andere woorden: een hogere score maakt nog niet meteen een beter mens van je!
Klik hier op de test te maken
Mijn IQ kwam uit op 130.
Let wel op: Voordat je naast je schoenen gaat lopen of in de put gaat zitten: het is maar een test! Okee: het is niet bepaald onhandig om heel slim te zijn, maar er is ook nog zoiets als een sociale intelligentie. Met andere woorden: een hogere score maakt nog niet meteen een beter mens van je!
Klik hier op de test te maken
Mijn IQ kwam uit op 130.
Laatst gewijzigd door Leroy op 18 jan 2007, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
Ik heb hem gisteren via de tv gedaan. Sommige dingen gingen mij wat te snel (Auto en Dominostenen
) en de moeilijke woorden waren paar ook echt te moeilijk.
Maar goed mijn score was 123. Waar ik best tevreden mee ben

Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
- Justin
- Lid
-
- Lid
Moet je nu nog niet te veel naar kijken. Zo van die testen zijn pas echt bruikbaar als je 18 of ouder bent. En er zijn nog andere dingen buiten IQ die een mens slim kan makenAjacied8989 schreef:Ik heb hem gisteren via de tv gedaan. Sommige dingen gingen mij wat te snel (Auto en Dominostenen) en de moeilijke woorden waren paar ook echt te moeilijk.

- Leroy
- Lid
-
- Lid
Inderdaad. Mensen met een laag IQ kunnen een hoog PQ hebben. Dat is ook meestal zo. Maar mensen die met hun handen werken zijn ook nodig net als mensen met een hoog IQLeroy schreef:Renown, om precies te zijn is het gemiddeld IQ van België 99. Dat van Nederlands is, samen met Duitsland, 104. Dat is ook het hoogste gemiddelde in Europa.
Ook kun je een nog zo hoog IQ hebben, maar als je het niet kan toepassen heb je er nog niets aan. Denk bijvoorbeeld aan een laag EQ.

-
- Lid