Post je creatieve maaksels!
- Kleine Feldmaus
- Lid
Bedankt voor de complimenten
Postertje dat ik tijdens de EU grondwet campagne had gemaakt.
Voor stichting GINN en ook ingestuurd daarna naar de SP site voor een wedstrijd.
Nee dit is geen EU grondwet discussie draadje
Postertje dat ik tijdens de EU grondwet campagne had gemaakt.
Voor stichting GINN en ook ingestuurd daarna naar de SP site voor een wedstrijd.
Nee dit is geen EU grondwet discussie draadje
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Kleine Feldmaus
- Lid
Dat was ook de bedoeling Shifty
Want dit is harde realiteit in Spanje, een land dat lid is van de EU notabene...vandaar.
Maarre zoals ik al zei, dit is geen politiek discussiedraadje toch....
Want dit is harde realiteit in Spanje, een land dat lid is van de EU notabene...vandaar.
Maarre zoals ik al zei, dit is geen politiek discussiedraadje toch....
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
- Charly1975
- Lid
- Kleine Feldmaus
- Lid
Het stomme is, vaak heb ik ideeën en dan is de drempel om eraan te beginnen heel hoog (lukt toch niet blabla), maar als je dan eenmaal bezig bent en je begint om 2 uur smiddags, kijk je op je horloge is het ineens alweer 7 uur savonds en heeft vriendlief zijn eten niet als hij thuiskomt haha.
- Kleine Feldmaus
- Lid
Ja dat zal best, maar dit is toevallig een doel dat ik ondersteun, en waar de poster voor bedoeld was (stichting) dus dan heeft het weinig nut om er een giflozend vrachtschip op te zetten.
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Ik heb twee jaar Film en Fotografie gevolgd en mijn lerares Foto vond de volgende foto echt één van mijn beste foto's...
[img=http://img292.imageshack.us/img292/1972/joris270105111xe3.th.jpg]
Persoonlijk vond/vind ik er niets speciaal of goeds aan...
Misschien iemand van jullie wel?
PS: als iedereen hem nu slecht zou vinden, zal ik maar al te blij zijn dat mijn leerkracht er toch goede punten op heeft gegeven...
PS2: Het duurt wel even voordat de foto geladen is...
PS: als iedereen hem nu slecht zou vinden, zal ik maar al te blij zijn dat mijn leerkracht er toch goede punten op heeft gegeven...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
- Robert-Jan
- Lid
- Contacteer:
Je ziet een stukje bos met een weglopende (vage) dalmatier.. Sorry, ik snap niet wat hier goed aan is..Brigadeführer Von Pratt schreef:Ik heb twee jaar Film en Fotografie gevolgd en mijn lerares Foto vond de volgende foto echt één van mijn beste foto's...
Als je 2 jaar hiervoor gestudeerd heb.. dan heb je er naar mijn mening voor Jan L op gezeten.
Niet om jou, maar deze foto kan iedereen maken..
-What if the hunter becomes the hunted?-
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Ik heb echt wel duizend keer beter foto's dan deze... maar mijn leerkracht vond hem schitterend, en dat is net hetgene wat ik ook niet begrijp...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
- Robert-Jan
- Lid
- Contacteer:
Sommige artistieke mensen zijn niet te begrijpenBrigadeführer Von Pratt schreef:Ik heb echt wel duizend keer beter foto's dan deze... maar mijn leerkracht vond hem schitterend, en dat is net hetgene wat ik ook niet begrijp...
Post is een naar jou eigen zeggen: Mooie foto..
-What if the hunter becomes the hunted?-
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Ik zal deze week probere mijn mooiste foto's te poste... deze zijn allemaal zwart-wit en analoog genomen, dus kmoet eerst nog ergens een scanner zien te vinden om ze in te scannen...
- Julian
- Lid
Niet dat ik Kleine Feldmaus kan overtreffen (want die kan wel érg mooi tekenen ), maar ik post toch even wat tekeningen.
Ik teken een beetje .. krasserig, maar ik vind het wel wat hebben.
Ik had proefwerk week en ik was wat eerder klaar, dus dat werd tekenen (En ik weet ook niet wie bij naam ''Henk'' heeft geschreven ) :
Ik verveelde me tijdens een van de saaie scheikunde lessen, dus ben ik maar in mijn boek gaan tekenen. Een punker tekenen is dan misschien een beetje mijn ding
Dit vond ikzelf ook wel een grappige foto, er is helemaal niks aan bewerkt. We liepen in Düsseldorf (klassen uitje) over straat en er was naast ons een kade (3m lager), daarop stond en huis en op het dak van dat huis stond deze kerst man. Dus die kerstman en ik waren op precies dezelfde hoogte. De foto zo nemen dat het stukje dak er net niet opstaat en je hebt een kerstman die over de Düssel vliegt :
Zuid-Spanje, ja dat is gewoon mooi :
Ik teken een beetje .. krasserig, maar ik vind het wel wat hebben.
Ik had proefwerk week en ik was wat eerder klaar, dus dat werd tekenen (En ik weet ook niet wie bij naam ''Henk'' heeft geschreven ) :
Ik verveelde me tijdens een van de saaie scheikunde lessen, dus ben ik maar in mijn boek gaan tekenen. Een punker tekenen is dan misschien een beetje mijn ding
Dit vond ikzelf ook wel een grappige foto, er is helemaal niks aan bewerkt. We liepen in Düsseldorf (klassen uitje) over straat en er was naast ons een kade (3m lager), daarop stond en huis en op het dak van dat huis stond deze kerst man. Dus die kerstman en ik waren op precies dezelfde hoogte. De foto zo nemen dat het stukje dak er net niet opstaat en je hebt een kerstman die over de Düssel vliegt :
Zuid-Spanje, ja dat is gewoon mooi :