Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik nomineer Charly ook voor z'n avatar, toch weer heel leuk
En heb dat verrekte kuikentje in z'n avator nog steeds niet gevonden
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Proos, ik ga met jou mee, Auke heeft een mooie avatar!
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
alex schreef:Charly, bedankt voor je nominatie Ik zal aan je denken in de stemmingsronde Maar dan moet je na de uitslag wel bekend maken waar het vogeltje nou is
Alex
Haha.
Wie weet is de vogel dan al gevlogen Alex
Het is al een leuk lijstje aan het worden met naar mijn mening serieuze kanshebbers. Grote afwezig tot nu toe is de winnaar van vorig jaar....dus doe ik bij deze ook nog Zhukov nomineren !! Nu ik erover na denk had ik 'm automatisch op de nominaties moeten zetten want hij hoort een kans te krijgen om z'n titel te prolongeren niet waar ?
Gezellig kereltje Enne, Charly, kun je me niet een keer een hint geven waar dat kuikentje nou zit?
Meer dan 330 jaar,
De marinier, de marinier
Na enkele off-topic posts verwijderd te hebben, wil ik jullie graag verzoeken om nu wel even on-topic te blijven!
Alvast bedankt..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Trouwens, Alex weet je waar dat verrekte kuikentje op die avatar staat? In die bek van die kat, dat zag ik meteen
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Trouwens, Alex weet je waar dat verrekte kuikentje op die avatar staat? In die bek van die kat, dat zag ik meteen
Heb je betere ogen dan mij
Meer dan 330 jaar,
De marinier, de marinier