Verkiezing leukste/mooiste Avatar 2007
- Charly1975
- Lid
Die van Auke is ook heel mooi en verdiend het ook wel om te winnen, echter ontbreekt het nog aan de stemmen.
Edit: ik zag nu pas dat Auke wel heel dreigend aan het stemmen winnen is dus denk ik toch maar dat ik bovenstaande intrek
Edit: ik zag nu pas dat Auke wel heel dreigend aan het stemmen winnen is dus denk ik toch maar dat ik bovenstaande intrek
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Ik ben al héél tevreden dat ik stemmen heb kunnen bemachtigen... Ik bedank de mensen die tot nu toe voor mij gestemd hebben...
En aan Alex en Charly1975, die ook een schitterende avatar hebben, moet ik echter vermelden dat ik voor hun achtervolger Auke heb gestemd...
Sorry é
En aan Alex en Charly1975, die ook een schitterende avatar hebben, moet ik echter vermelden dat ik voor hun achtervolger Auke heb gestemd...
Sorry é
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
-
- Lid
- Dodo
- Lid
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
- Charly1975
- Lid
Ik doe er alles aan om in 2007 een beker boven mijn avatar te krijgen en open zelfs nog een poll met de bedoeling deze te winnen.....werken jullie niet mee.....daar gaat mijn onnavolgbaar-perfect-bedacht-foutloos-plan
Moet zeggen dat ik als ik alleen de Avatar zou bekijken uit WOII oogpunt uiteraard ook voor Auke zou kiezen, echter heb ik bewust gekozen voor een topic met leukste/mooiste in de titel omdat er ook aardig wat gebruikers zijn zonder WOII als onderwerp.
Aangezien, zoals jullie allen waarschijnlijk wel ondertussen weten, ik wel van humor houd en aangezien ik Bert en Ernie wel humor vind hebben tussen deze Avatars (en ik Alex iets hoorde zeggen over een geldelijke beloning ) is mijn eerste keus nog steeds Alex. Wel vermeld willen hebbende dat Auke absoluut rotsvast op de 2e plaats staat.
Moet zeggen dat ik als ik alleen de Avatar zou bekijken uit WOII oogpunt uiteraard ook voor Auke zou kiezen, echter heb ik bewust gekozen voor een topic met leukste/mooiste in de titel omdat er ook aardig wat gebruikers zijn zonder WOII als onderwerp.
Aangezien, zoals jullie allen waarschijnlijk wel ondertussen weten, ik wel van humor houd en aangezien ik Bert en Ernie wel humor vind hebben tussen deze Avatars (en ik Alex iets hoorde zeggen over een geldelijke beloning ) is mijn eerste keus nog steeds Alex. Wel vermeld willen hebbende dat Auke absoluut rotsvast op de 2e plaats staat.
We're fools to make war
On our brothers in arms
On our brothers in arms
- henkdemol
- Lid
wat sportiefCharly1975 schreef:Ik doe er alles aan om in 2007 een beker boven mijn avatar te krijgen en open zelfs nog een poll met de bedoeling deze te winnen.....werken jullie niet mee.....daar gaat mijn onnavolgbaar-perfect-bedacht-foutloos-plan
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
Even het topic opgeschoond van al die flauwe ongein. We gaan weer door met de mensen die wel normaal met een verkiezing (spelletje!) kunnen omgaan.
Helaas voor Alex betekent dit wel dat hij 2 punten aftrek krijgt, namelijk de stemmen van Jeffrey en Henkdemol. Vervelend voor je, maar bedank Jeffrey maar ervoor.
Geen reacties meer in dit topic hierover. Verder gaan over de poll, want hij is spannend!
/Edit: Nogmaals posts verwijderd. Niet meer over dit onderwerp, betekent niet meer over dit onderwerp. Misschien goed bedoeld, maar ik lees mijn pb's...
Helaas voor Alex betekent dit wel dat hij 2 punten aftrek krijgt, namelijk de stemmen van Jeffrey en Henkdemol. Vervelend voor je, maar bedank Jeffrey maar ervoor.
Geen reacties meer in dit topic hierover. Verder gaan over de poll, want hij is spannend!
/Edit: Nogmaals posts verwijderd. Niet meer over dit onderwerp, betekent niet meer over dit onderwerp. Misschien goed bedoeld, maar ik lees mijn pb's...
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
- Auke
- Beste Avatar 2007/2008
- Charly1975
- Lid