Weer een zwarte dag in ons Belgenland :cry:

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

Ik dacht dat jij mij aanviel wegens onzin verzinnerij vanwege het feit dat ik 1 voorbeeld moest noemen over dat iemand levenslange TBS heeft. Dat heb ik gedaan, dus geef maar gewoon toe dat ik gelijk heb.

779
Mauserwerke
Lid

Bericht door Mauserwerke »

Oh nee absoluut niet. Levenslang tbs bestaat niet. Niet als straf in ieder geval. Dat het uiteindelijk na tig keer verlengen zo wordt dat hij zijn werkelijke leven in de cel onder behandeling heeft doorgebracht is een tweede. Dan plaatsen zoiemand namelijk in een longcare afdeling.
Maar wat je dus zegt dat deze Theo H. 1 jaar cel en levenslang tbs heeft gekregen daar klopt geen bal van. Dus ik snap echt niet dat je denkt gelijk te hebben.
Laten we ons buiten dat even aan het topic houden aub. (anders zetten we deze discussie wel voort via pb, mij ook best)
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

Ik wet niet hoeveel jaar celstraf Theo H heeft gekregen, ik weet alleen dat Theo veroordeeld is wegens een zedendelict en tijdens verloven minstens 2 maal zich opnieuw vergrepen heeft hieraan. Daarom is de TBS tot onbepaalde tijd voortgezet.
Theo H is EEN voorbeeld...

779
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Het zou erg fijn zijn als jullie een nieuw topic maken over TBS en daarin verder discussiëren, of dat jullie de discussie verder voeren via PB, zoals voorgesteld. Graag weer on-topic.. ;)

Daarnaast zou ik het fijn vinden als denigrerende taalgebruik achterwege word gehouden. Niemand weet de achtergrond van andere forumleden en het slaat dan ook nergens op om vreemde uitspraken (zoals kwakzalver) te gebruiken.

Alvast bedankt!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Plaats reactie