Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Met alle respect voor de leuke Bert en Ernie, moet ik toch op een Wo2 forum stemmen voor de mmmmooie, maar o zo gevaarlijk ogende en Wo2 gerelateerde dame van Auke.
Ook ik stem op Auke. Zoals gezegd een avatar gerelateerd aan WO2, netjes afgewerkt en een goede keuze foto.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Geinig overigens dat er nu een enorme voorsprong is op Auke.. Zijn de stemmers van Alex niet meer zo gestimuleerd..?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Auke ik vind het een mooie foto die past bij het forum, verder heeft de blik van deze dame mij verblind, ik kon het vakje waar je voor alex kon stemmen niet meer vinden
Het enige wat mij steekt is dat er dit jaar weer een Russische persoon koploper is. , maar dat wordt weer verzacht door die verblindende schoonheid.
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)