Verkiezing mooiste avatar 2007 - De Finale
- Charly1975
- Lid
- Miesjel
- Lid
Hoewel dit forum in de eerste instantie opgezet is voor kinderen vind ik een historisch gerelateerde avatar toch beter bij dit forum passen dan een avatar met een kinderlijke uitstraling, jeugdsentiment of niet.
Mijn stem gaat dus naar Auke.
Mijn stem gaat dus naar Auke.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
- Miesjel
- Lid
Nou zo erg is het ook allemaal niet.779 schreef:Het dreigt een grootse overwinning te worden voor Auke... en een grootste nederlaag voor Alex Nu kan hij zich vast niet meer vertonen hier hahaha
779
Er zijn een heel veel mensen die niet eens genomineerd zijn, laat staan tweede zijn geworden
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
- O'Neal
- Lid
- Contacteer:
Mijn stem is naar Auke gegaan..
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
-
- Lid
-
- Lid
Niemand nomineerde mij Mijn avataris ook WOII gerelateerdMiesjel schreef:Nou zo erg is het ook allemaal niet.779 schreef:Het dreigt een grootse overwinning te worden voor Auke... en een grootste nederlaag voor Alex Nu kan hij zich vast niet meer vertonen hier hahaha
779
Er zijn een heel veel mensen die niet eens genomineerd zijn, laat staan tweede zijn geworden
779
- Alex
- Beste Signature 2007
Ik word wel erg in de steek gelaten zeg... Ik had een wo2 gerelateerd plaatje, maar daarvoor ben ik na een hoop gezeik een week gebanned... Doe ik bert en ernie, word ik finaal afgemaakt in de finale ronde door een russisch vrouwtje.... aaaaardig gek Mij zie je de komende paar dagen ff niet meer op het forum, (miss morgen op de meet) maar ik feliciteer auke alvast met zijn overwinning! Maar volgend jaar ga ik de strijd weer vol aan met je!!
Alex
Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
- Charly1975
- Lid
- Bigshot
- Lid
- Contacteer:
- Veltro
- Lid
Misschien een stomme vraag tussendoor;
Ik zie avatars van eigen items, foto's etc. Dit zijn dus niet in eerste instantie kleine foto's geschikt voor een avatar, maar hoogstwaarschijnlijk bewerkte foto's. Alle foto's die ik upload worden geweigerd.
Daarom mijn vraag: hoe maak je een avatar?
Ik zie avatars van eigen items, foto's etc. Dit zijn dus niet in eerste instantie kleine foto's geschikt voor een avatar, maar hoogstwaarschijnlijk bewerkte foto's. Alle foto's die ik upload worden geweigerd.
Credere, Obbedire, Combattere!!!!Avanti!!!!Saluto Al Duce!!!!
- Dodo
- Lid
Je moet aan de volgende eisen voldoen:Veltro schreef:Misschien een stomme vraag tussendoor;
Met een programma als photoshop kan je het gewenste onderdeel van de foto uitknippen en verkleinen...Laat een kleine afbeelding onder je naam zien in ieder bericht. Je kan maar één afbeelding tegelijkertijd gebruiken, de breedte mag niet meer dan 65 pixels zijn, de hoogte moet onder de 65 pixels blijven. De maximale bestandsgrootte is 20KB
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
Eventueel kan ik je ook wel helpen, stuur gewoon een foto welke je graag wilt en ik verklein het voor je, je moet er dan wel op letten dat ik moet gaan knippen en plakken aangezien de resolutie erg slecht word als het word verkleint.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''