Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hele mooie foto's.. Maar die Duitse poppen zijn erg mooi.. behalve wat ze aanhebben dan Die helmen zien eruit alsof ze eergister geverfd zijn. En om dan over de SS uniformen nog maar niet te spreken.
Laatst gewijzigd door Edgar op 10 feb 2007, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Op een van de foto's is een embleem te zien met een vrije interpretatie
van een hakenkruis. Hier een duidelijkere versie van die foto. Het is nog
altijd een crop en gecomprimeerde versie van het origineel, aangezien
imageshack geen afbeeldingen lust van meer dan 1.5 mb:
Het zijn leuke foto's hoor, van hopelijk een gezellige meet! Misschien is het weer leuk om de personen op de foto's op het forum hier te indentificeren? Dat weten we weer wie wie is.
Ik zie trouwens dat ondanks alle conflicten daar het museum er nog hetzelfde uitziet.
Leuke foto's. Helaas kon ik me niet verstoppen achter anderen...
Over het spul, we hebben met een medewerker gepraat, en die gaf ook toe dat er geen origineel spul geplaatst werd op plaatsen waar een bezoeker bij zou kunnen.
Top!!! Top mensen, top organisatie, top museum ( als je niet op de repro let) Top chinees!!!! ( lekkere crackers met kip als voorgerecht of hoe ze ook heetten op aanraden van sobel ) Top foto's! Sobel en Sinister jullie worden bedankt! ( en proos voor de foto's)