oops sorry overzien dan.pionier schreef:Is er al, bij het 'stel je even voor' oid topic
Foto's van de meet 10-02-2007
- SiNiStEr
- Lid
En voordat ik vergeet hierop te reageren. Een verassing was het in ieder geval zeker geweest als je alsnog langs zou komen. Jammer dat dit niet meer gelukt is maar zoals gezegd, volgende keer beter!Peter schreef:Ziet er gezellig uit! Ik ben er niet bijgeweest door andere afspraken.... Ik was van plan onaangekondigd op te komen draven... Maybe next time.... SiNiStEr zal ik in elk geval weer op een beurs tegenkomen dit jaar!
En ga je zeker weer een keer spreken binnenkort op een of andere beurs.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
- Bigshot
- Lid
- Contacteer:
Ja, dat zag ik! Leuk! Wel typisch dat zijn hoofd het 'middelpunt' is...Proos schreef:Bigshot, heb je gezien dat we jouw avatar ook nog op de gevoelige plaat hebben gezet?
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
-
- Lid
Volgende keer ga ik ook mee!
Ziet er beter uit dan de meest een beeld hebben van overloon volgens mij.
Mvg Erik
Ziet er beter uit dan de meest een beeld hebben van overloon volgens mij.
Mvg Erik
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
- Robert-Jan
- Lid
- Contacteer:
Ik wil vragen of er volmondig is gezegd dat die Panther tank fout is en dat hakenkruis enzo.
Zijn er opmerkingen geweest?
Zijn er opmerkingen geweest?
-What if the hunter becomes the hunted?-
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
- Nick
- Lid
Ja dat is gezegt.
Maar er zit meer achter de Panther tank, aldus de medewerkers.
Een medewerker vertelde me namelijk dat de Panther zo zou worden opgeknapt dat deze weer kon rijden. Ze zijn daarom begonnen deze tank uit elkaar te halen. Toen ze hem helemaal uit elkaar hadden gehaald, besliste de directie dat het te duur zou worden om hem te laten rijden, dus besloten ze dit niet te doen. De medewerkers die dit ding uit elkaar hadden gehaald, hebben toen gezegt dat ze er geen vinger meer naar uit zouden steken. De directie heeft dus een oplossing gezocht. Deze heeft onderdelen van deze tank verkocht. Zo ging onder andere de motor naar een man uit Engeland, die deze wilde gebruiken voor zijn Jagdpanther. Deze Jagdpanther reed nu ook. De motor had namelijk niet veel geleden.
De directie heeft dus, zoals ik al zei, een oplossing gezocht. Het uiteindelijke "prachtige" resultaat is nu te bezichtigen....
Maar er zit meer achter de Panther tank, aldus de medewerkers.
Een medewerker vertelde me namelijk dat de Panther zo zou worden opgeknapt dat deze weer kon rijden. Ze zijn daarom begonnen deze tank uit elkaar te halen. Toen ze hem helemaal uit elkaar hadden gehaald, besliste de directie dat het te duur zou worden om hem te laten rijden, dus besloten ze dit niet te doen. De medewerkers die dit ding uit elkaar hadden gehaald, hebben toen gezegt dat ze er geen vinger meer naar uit zouden steken. De directie heeft dus een oplossing gezocht. Deze heeft onderdelen van deze tank verkocht. Zo ging onder andere de motor naar een man uit Engeland, die deze wilde gebruiken voor zijn Jagdpanther. Deze Jagdpanther reed nu ook. De motor had namelijk niet veel geleden.
De directie heeft dus, zoals ik al zei, een oplossing gezocht. Het uiteindelijke "prachtige" resultaat is nu te bezichtigen....
Infanterie: Königin aller Waffen!
-
- Lid
ja hier ook weer eentje die wat sneller doorliep, die limbo met dat petje op :p
was gezellig vooral het marshall gedeelte, prachtig gedaan, als dat gaat opdoeken, geef ik het museum nog 5 jaar en dan is het ook dicht.
ehhh panter tank leeg ? ze zijn allemaal leeg (althans die van het museum zelf). (alles verkocht ) (geldnood) ????
het gerucht gaat dat toenmalige vrijwilligers van het museum nogal creatief waren, met omruilen van orginele tegen oud gemaakte kopieen, om hun eigen verzameling thuis een beetje uit te breiden.
was gezellig vooral het marshall gedeelte, prachtig gedaan, als dat gaat opdoeken, geef ik het museum nog 5 jaar en dan is het ook dicht.
ehhh panter tank leeg ? ze zijn allemaal leeg (althans die van het museum zelf). (alles verkocht ) (geldnood) ????
het gerucht gaat dat toenmalige vrijwilligers van het museum nogal creatief waren, met omruilen van orginele tegen oud gemaakte kopieen, om hun eigen verzameling thuis een beetje uit te breiden.
- YPPY
- Lid
- Contacteer: