Slowchat topic - deel 15

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Slowchat topic - deel 15

Bericht door Sjoerd »

En hier weer verder. (vervolg van deze )
Laatst gewijzigd door Sjoerd op 15 feb 2007, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Bericht door Erik S. »

Lekker weertje vandaag he :D !
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Zeker, ik kon op school al bijna buiten lunchen.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Bericht door rutger »

Aaaargg... ik heb een hekel aan die figuren bij mij op school die zich niet aan afspraken houden in verband met praktische opdrachten

Om je dood aan te ergeren...
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Als je een leidinggevende op je werk hebt die zelf aan komt kakken op tijden dat 't hem uitkomt en dan 5 minuten vóórdat jij weg wilt gaan (uiteraard op de tijd dat ook daadwerkelijk de spreekwoordelijke 'fluit' gaat) toch nog bij je buro komt om nog wat zaken te bespreken....jah lullo WIJ hadden die afspraak van vandaag om 09:00u vorige week al gepland....maar om 09:00u vanochtend stond jij je k*nt waarschijnlijk nog te wassen !!! Ga toch fietsen !!! En lees je mail !!! :mad:


Tot zo ver de frustratie van Charly.....verder alles ok.... :mrgreen:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Cas
Lid
Berichten: 975
Lid geworden op: 31 aug 2005, 13:09
Locatie: Margraten

Bericht door Cas »

Daar weet ik alles van Charly, en leiding gevenden winnen toch altijd !

Anywayz het carnavalsseizoen gaat vanavond van start met Auw Wieverbal in Valkenburg (voor onze hollandse medelanders Oude Vrouwen bal, waarbij het de bedoeling is dat je als oude vrouw verkleed gaat) Heb vanavond Chauffeursdienst (tja de vrouw moet ook goed thuiskomen), levert me morgen wel weer een 1/2 liter Jupiler op! en dan mag ik morgen mijn lieveheersbeestje pakje aan !
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Cas schreef:voor onze hollandse medelanders
Ik kom uit Gelderland...en ook ik wist het niet.

En o, nee.....bij mij heeft mijn leidinggevende zeker niet altijd gelijk en hij 'wint' ook niet altijd !!
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Cas
Lid
Berichten: 975
Lid geworden op: 31 aug 2005, 13:09
Locatie: Margraten

Bericht door Cas »

[quote="Charly1975
Ik kom uit Gelderlandquote]

dat zeg ik ! onze hollandse medelanders
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Ik ben geen Hollander.....ik ben een Gelderlander...zoals een Fries een Fries is en een Limburger een Limburger.....Hollanders wonen in Noord- en Zuid-Holland.

Tesamen vormen we met nog een aantal provincies de inwoners van Nederland. :wink:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

Cas schreef:Daar weet ik alles van Charly, en leiding gevenden winnen toch altijd !

Anywayz het carnavalsseizoen gaat vanavond van start met Auw Wieverbal in Valkenburg (voor onze hollandse medelanders Oude Vrouwen bal, waarbij het de bedoeling is dat je als oude vrouw verkleed gaat) Heb vanavond Chauffeursdienst (tja de vrouw moet ook goed thuiskomen), levert me morgen wel weer een 1/2 liter Jupiler op! en dan mag ik morgen mijn lieveheersbeestje pakje aan !

Vasteloavenddddddddddddddd!!!!!!!! :P
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

pfff half uur bezig om een mooie GIF avarter te maken, is het weer tegroot in omvang... is het weer te groot in KB's.. en nu ziet het er niet meer uit en ga ik maar een nieuwe maken :P
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

K ben kapot man..
Gister voorlichtingsdag in 't Harde. Opleidings- en Trainings Centrum Vuursteun (OTCVust). Opleiding tot artillerist kan je daar dus volgen. Echt een toffe dag, die Pantserhouwitsers's zijn toch echt wel prachtige dingen! Lekkere hoeveelheid aan informatie gekregen.

Volgende week naar de AAC: Aanstelling- en Adviescommissie.. :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Had het even gezegd, had je bij ons op de koffie gemogen ;-) Ik woon er ongeveer 3,5 kilometer vandaan! Volgens mij hebben ze ook nog geschoten of niet? Ik weet het niet zeker hoor, ik hoor ze zo vaak schieten dat ik het niets eens meer hoor of opmerk.

Trouwens, wel even wat anders dan dat drukke Den Haag hè? Heerlijk die Veluwe! :)
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Bigshot schreef:Had het even gezegd, had je bij ons op de koffie gemogen ;-) Ik woon er ongeveer 3,5 kilometer vandaan! Volgens mij hebben ze ook nog geschoten of niet? Ik weet het niet zeker hoor, ik hoor ze zo vaak schieten dat ik het niets eens meer hoor of opmerk.

Trouwens, wel even wat anders dan dat drukke Den Haag hè? Heerlijk die Veluwe! :)
3,5 km, das helemaal niets. Ik moest om half 8 op het station zijn. Moest dus om 5 uur 's ochtends in de trein zitten. Mijn wekker stond om kwart voor 4... :cry:

Ik geloof dat de Leopards die dag aan het schieten waren. De PzH's waren niet bezig...

Nu ik er over nadenk, kunnen ook de mortieren geweest zijn. :P

Ik was in ieder geval niet bij het vuren.. Heb de knallen wel gehoord..!
En het is zeker wat anders dan Den Haag.. Toen ik vanmiddag aankwam zat ik toch wel even te kijken van de drukte. Opzich wel gek, want zo lang was ik nou ook niet weer weg. :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

net terug van carnaval.
Gesloten