Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Oh lachen 2 films.. zou je wel een beetje Chinezenogen van hebben gekregen?
Gister sollicitiatiegesprek gehad bij de Apenheul (bij de Horeca hehe) en naja als ik word aangenomen krijg ik 2 vrijkaartjes, mocht er iemand (ALS IK DAN BEN AANGENOMEN ) geinteresseerd zijn in een keertje Apenheul voor 2 personen dan kan dat dus via mij geregeld worden ! zo. maar jemig minimumloon -_- wel even wat anders dan bij je vader werken voor 7.50/uur hehe.
maja lekker is dit, heerlijk weer en dan toetsweek... hoe verzinnen ze het...
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Brigadeführer Von Pratt schreef:Vandaag 2 films gaan zien in de bioscoop :
"Apocalypto" en "The Departed"
Ik had wel even last aan de ogen bij het buitenkomen
Bijna 5 uur cinema is dan ook niet direct goed voor je ogen...
In dit prachtige weer!? Je bent gek joh..
Vandaag heb ik wel voor de volle 100% van het schitterende weer genoten... een gezellig terrasje gedaan op het Zuid (Antwerpen)
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Ik heb de hele tijd les gehad..
Alleen vanmiddag een uurtje vrij, dus met een groepje naar de frituur geweest en daarna nog even van het zonnetje genoten,
alvorens we er weer voor 4u javascript en flash tegenaan gingen..
O'Neal
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared. http://www.ressurektjon.be.tt
Mike.H schreef:Oh lachen 2 films.. zou je wel een beetje Chinezenogen van hebben gekregen?
Gister sollicitiatiegesprek gehad bij de Apenheul (bij de Horeca hehe) en naja als ik word aangenomen krijg ik 2 vrijkaartjes, mocht er iemand (ALS IK DAN BEN AANGENOMEN ) geinteresseerd zijn in een keertje Apenheul voor 2 personen dan kan dat dus via mij geregeld worden ! zo. maar jemig minimumloon -_- wel even wat anders dan bij je vader werken voor 7.50/uur hehe.
Waarom ben je gestopt met werken bij je pa dan?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Mike.H schreef:
Jep, heb ook toetsweek. Gister al meteen mijn eerste gemist maar vandaag gelukkig nog kunnen inhalen, nog 3 te gaan en dan gaat het hard richting mijn feestje!
Ik heb nergens last van, misschien een time-out of hoe zoiets ook mag heten ?
Ik kan trouwens vanaf vandaag gratis sporten via mijn werk...... is dan ook een zwembad / sportschool annex mulit functioneel centrum.
Werk er net 2 weken voor 19 u per week (ivm mijn eigen zaak, die ook begint te lopen nu) vragen ze me vandaag al of ik niet meer uren wil komen werken !
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Wat vaag, ik heb er nog nooit last van gehad. Gebeurd het altijd na een bepaalde tijd, of gebeurd het de ene keer na 2 minuten en de keer erop na 2 uur?
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose
Ik heb geen idee.
Vorige keer was ik ook ineens uitgelogd, maar ik stond wel ingelogd op het forum. Terwijl ik heel de dag nog niet op het forum was geweest.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."