Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het zal wel aan mij liggen...
Leuke film hoor, halfnaakte mannen die woest lopen te doen..., maar op een gegeven moment heb je het wel gehad met de ongeloofwaardige slachtpartijen waarin zowat alleen de vijand de pan in wordt gehakt
Leuk effect wel met die bloedspatters.
Maar een beetje saai vond ik m wel.
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
Pff ... mij lieten ze er niet in ...
Had hem wel graag willen zien, nouja, ik probeer het wel weer bij een andere bioscoop, of ik wacht tot hij op DVD uit is, maar in de bios is het natuurlijk wel mooier
Edit: Ik heb hem net gezien, en ik moet zeggen;
"'t is een proper trailerke" Ziet er weer vrij groot en bevolkt uit..
Ik wacht al vol ongeduld op de release.
O'Neal
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared. http://www.ressurektjon.be.tt
O'Neal
Ik hoop dat ie nog op ps2 uitkomt,voor de pc heb je denk ik een sterke videokaart nodig
O'Neal schreef:Hoe bedoel je, ze lieten je er niet in..
De film is boven de 16, normaal kom ik daar wel in omdat ze denken dat ik 16 ben, maar bij deze kwam ik er niet in ... Wat een gezeik, er zitten hier 10 jarige leden die BoB al duizenden malen hebben gezien (ook 16+)
Bedoel je met 'hier' dit forum ? In dat geval is het begrijpelijk dat ze BoB al een paar keer hebben gezien aangezien BoB al een tijdje op DVD uit is, als iemand BoB op DVD thuis heeft dan is het aan de eigenaar van de DVD aan wie hij/zij het laat zien. Dus dan kan het zijn dat een tienjarige BoB al meerdere malen heeft gezien.
Maar ja....lullig voor je dat je er niet in mocht.
symen schreef:Yes, Kan eindelijk men avatar waarmaken ik rook al 2 en een halve week niet meer.
Succes!! Één tip, rook nu ook nóóít meer. En dan ook echt nooit! Vergeet de uitdrukking "Zeg nooit, nooit" in dit geval maar even. Als je uitgaat of iets dergelijks is de verleiding (in mijn geval) altijd het grootst om te gaan roken (en veel ook). Als je af en toe blijft roken bij het uitgaan ben je jezelf echt alleen maar aan het pesten, dat is iets wat ik uit eigen ervaring heb gemerkt. Op een gegeven moment heb je vakantie, en dan ga je wat vaker uit, en dan rook je ook weer meer, en dan koop je uiteindelijk je eigen pakjes sigaretten, en dan sta je de volgende dag op met een kater, pak je een kop koffie, en dan denk je: waarom niet een sigaretje? En dan ben je weer begonnen....
Zo is dat, lijkt mij trouwens een ervaring die veel rokers al hebben gehad. Veel succes aan de quiter!
De film is boven de 16, normaal kom ik daar wel in omdat ze denken dat ik 16 ben, maar bij deze kwam ik er niet in ... Wat een gezeik, er zitten hier 10 jarige leden die BoB al duizenden malen hebben gezien (ook 16+)
Bestaat dit forum dan al 10 jaar? Of bedoel je dat er vandaag 10 leden jarig zijn?
Bestaat dit forum dan al 10 jaar? Of bedoel je dat er vandaag 10 leden jarig zijn?
Hij bedoelt dat er leden zijn van 10 jaar oud.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
O'Neal
Ik hoop dat ie nog op ps2 uitkomt,voor de pc heb je denk ik een sterke videokaart nodig
Tot nu toe, vind ik alleen nog maar dat GTA IV op de PS3 en Xbox 360 gaat uitkomen.
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared. http://www.ressurektjon.be.tt
Mogguh iedereen, Alex is weer terug vanuit Eindhoveuuuh! DJ Vince tegen de rest was echt een topfeessie Alleen jammer dak over anderhalf uur op de vcoetbal moet staan....
Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..