Slowchat topic - deel 15
-
- Lid
Staken de bussen de hele week?
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
-
- Lid
Ik denk dat ik vrijdag maar eens met de bus heen ga.
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
- rutger
- Lid
Op de site van connexxion kun je alles bij houden. Volgens hun site rijden de bussen morgen (woensdag 25 april) al weer normaal.Cossack schreef:Staken de bussen de hele week?
connexxion
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Nelson Mandela
Nelson Mandela
- Eric
- Lid
Hoe dom kan je zijn.
http://www.nu.nl/news/1056380/10/Man_sc ... hoofd.html
Zal lekker zijn voor die vriend van hem.
http://www.nu.nl/news/1056380/10/Man_sc ... hoofd.html
Zal lekker zijn voor die vriend van hem.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
-
- Lid
- Julian
- Lid
Ja, wie zet er nou weer een geladen pistool tegen zijn hoofd en haald te trekken over zonder te kijken of het veiligheidspal erop zit? Dan ben je ook wel erg dom hoor.
Maarja, ik ben net klaar met een werkstuk voor Aardrijkskunde wat ik morgen middag in moet leveren, ik had nooit zo laat moeten beginnen , maarja, het is af daar gaat het om, ik zal alleen wel wat moeite hebben met opstaan morgen ochtend !
Maarja, ik ben net klaar met een werkstuk voor Aardrijkskunde wat ik morgen middag in moet leveren, ik had nooit zo laat moeten beginnen , maarja, het is af daar gaat het om, ik zal alleen wel wat moeite hebben met opstaan morgen ochtend !
-
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
- mannerheim
- Lid
-
- Lid
Mijn knie schijf zit er te los op, dus de spieren meot strakker komen.mannerheim schreef:Tsja, wat is er dan aan de hand?Kriegsmarine schreef:Ik heb lekker vakantie sinds vandaagCas schreef:Ik heb lekker een baaldag vandaag !
Maar meot strax wel naar fysiotherapeut
Ik ga ook vaak door mijn knie heen enz.
en kan er niet goed op zitten, met gym heb ik 3 keer op de grond gelegen en kon niet meer opstaan van de pijn
En nou dus 3 maanden lang fysiotherapie
- mannerheim
- Lid