Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mannerheim schreef:Heb laatst aaan een Takwondo toernooi meegdaan. Kwam ook een knieschijf van een jongen los, door een trap. Toen zat zijn knieschijf halverwege zijn scheenbeen. Dus hij schreeuwde keihard.
Ah netjes ja...
@ Kriegsmarine; sterkte ermee
Ben zelf nu ook bij fysio voor me enkel
EN ik ben alleen thuis de hele vakantie
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Mag je aardig endje touren van limburg naar apeldoorn
We kunnen toch zekers wel blijven slapen dan
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
mannerheim schreef:Heb laatst aaan een Takwondo toernooi meegdaan. Kwam ook een knieschijf van een jongen los, door een trap. Toen zat zijn knieschijf halverwege zijn scheenbeen. Dus hij schreeuwde keihard.
Ik heb hetzelfde een 2 tal jaar terug meegemaakt en ik kan je vertellen, dat is geen pretje!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Mijn naam is: ..Roman_Warrior..
en ik speel voornamelijk Bridgecrossing
Ik speel het niet meer, ik krijg tegenwoordig altijd errors voordat ik een server kan joinen.
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Ik kan een paar klikken in het hoofdmenu doen en dan krijg ik een error.
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Klopt, heb het ook gespeeld...Opnieuw downloaden lost vaak wel problemen op. Hoewel er wel wat fouten in zitten. Waar download je het, als ik vragen mag??