We hebben je hulp nodig!: Je gebruikt een Ad Blocker, maar onze website wordt mogelijk gemaakt door advertenties. We vragen je daarom vriendelijk om de Ad Blocker voor deze site uit te zetten of een donatie te doen.
Niet na een week.
Daar moet je toch wat langer je best voor doen hoor...
"Eén van de verstandigste dingen die een mens kan doen is zich onthouden van dreigende of beledigende taal. Geen van beide verzwakken namelijk de vijand: bedreigingen maken hem waakzamer, en beledigingen voeden zijn haat." -Niccolò Machiavelli-
Zou je me daarbij willen helpen dan?
In mijn geneeskundig zakwoordenboek komt het namelijk niet voor, ik heb er zelf ook nog nooit van gehoord, en google kent deze combi ook niet in die zin.
"Eén van de verstandigste dingen die een mens kan doen is zich onthouden van dreigende of beledigende taal. Geen van beide verzwakken namelijk de vijand: bedreigingen maken hem waakzamer, en beledigingen voeden zijn haat." -Niccolò Machiavelli-
Morgen naar Breda, de KMA, voor de Aanstelling- en Adviescommissie! Een diepgaand sollicitatiegesprek met 3 officieren. Pfoe..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Veel succes ermee in ieder geval. Je zal het nodig hebben
Loek D. schreef:Het ging gisteren weer goed mis hier in Schimmert 6 politiebusjes, agenten slaan jongens busjes in... Hakenkruis gespoten op winkelruit....