Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja, zo hoort carnaval dus niet Hier in de buurt is alles top verlopen. Enige tijd van het jaar waar iedereen ook echt met elkaar om gaat.
Ook jammer van die pepperspray in Roermond(?). Jullie hebben het vast gezien op tv.
pionier schreef:Ja, zo hoort carnaval dus niet Hier in de buurt is alles top verlopen. Enige tijd van het jaar waar iedereen ook echt met elkaar om gaat.
Ook jammer van die pepperspray in Roermond(?). Jullie hebben het vast gezien op tv.
Iets van meegekregen ja. Dat was als grap bedoeld of wat
Polte, wil je nu eens ophouden met die persoonlijke opmerkingen over/naar andere forumleden?
Jouw opmerking slaat namelijk op het 'Toon uw ware uiterlijktopic' en ik moet zeggen dat ik niet erg gecharmeerd ben van je toonzetting naar bepaalde andere gebruikers van dit forum.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose
Bedankt!
Het was een 'goed gesprek'. De uitslag is dat ik ben "aangehouden". Dit houd in dat ze eventjes wachten totdat ze alle kandidaten voor de artillerie gehad hebben, en dat ze dan de beste eruit plukken. De officieren waren erg tevreden, toen ik weer terugkwam voor de uitslag zat er een kolonel met zijn duim omhoog en liet even zien dat 't allemaal wel goed zat. Niet teveel waarde hechten aan dit beeld natuurlijk, maar het geeft wel een goed gevoel!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou..........
Overdrijven is ook een zaak,
Anywayz ik ben weer lekker bij !
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Sjoerd schreef:Polte, wil je nu eens ophouden met die persoonlijke opmerkingen over/naar andere forumleden?
Jouw opmerking slaat namelijk op het 'Toon uw ware uiterlijktopic' en ik moet zeggen dat ik niet erg gecharmeerd ben van je toonzetting naar bepaalde andere gebruikers van dit forum.
Mijn opmerking slaat op het post gedrag en de opmerkingen van Messemaker, heeft niets te maken met zijn post in het "Toon uw ware uiterlijk" topic.
Ghehe, M'n carnavalssokken, sjaal en handschoenen zijn gemaakt in Beek en Donk... Wow wat een verrijkende woorden
In ieder geval ook fantastisch hier !!!