We hebben je hulp nodig!: Je gebruikt een Ad Blocker, maar onze website wordt mogelijk gemaakt door advertenties. We vragen je daarom vriendelijk om de Ad Blocker voor deze site uit te zetten of een donatie te doen.
Charly1975 schreef:
Hoe lang ben je buiten westen geweest ??
Ach ieder z'n plezier hoor.....
Echter ik persoonlijk heb er dus helemaal niets mee !!
That's life !
Buiten westen helemaal niet
Was betrekkelijke nuchtere carnaval voor mij !
Zal binnenkort wat foto's van onze wagen posten
Geïnspireerd door Pirates of the Carabien
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Zo.. Van een vriend 9 cd's gekregen. Alles van de Rolling Stones, Snowpatrol, The Bravery en de Kaiser Chiefs. Ik heb weer wat zinnigs te doen vanmiddag..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ik ga dit jaar lekker naar Rock Werchter !!!! 4 daagjes !!!!
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
's Avonds alleen in Beek en Donk, Gemert en Helmond.
Overdag in Eindhoven, Cuijk, Helmond en Aarle Rixtel..
Twee blaaskapellenfestivallen gewonnen, waaronder één waar meer als 30 kapellen aan meededen.. Niet slecht, al zeg ik het zelf
Als jij t zoontje van de dorpsfysio bent woon je niet heel ver bij mij vandaan nee
"Eén van de verstandigste dingen die een mens kan doen is zich onthouden van dreigende of beledigende taal. Geen van beide verzwakken namelijk de vijand: bedreigingen maken hem waakzamer, en beledigingen voeden zijn haat." -Niccolò Machiavelli-
Anywayz.... gaat er nog iemand naar de motorbeurs dit weekend
"Eén van de verstandigste dingen die een mens kan doen is zich onthouden van dreigende of beledigende taal. Geen van beide verzwakken namelijk de vijand: bedreigingen maken hem waakzamer, en beledigingen voeden zijn haat." -Niccolò Machiavelli-
Net een buste wat breder gemaakt bij de schouders.. ik kwam erachter dat er op mijn leren B3 jack teveel druk op zwakke punten zat, met het verbreden was de druk gelijk verdeeld bij bepaalde naden
en het inolien van zo'n jack blijft toch een heel werk..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Prins harry van Engeland gaat met zijn militaire unit naar Irak...
Nu maar hopen dat hij het goede uniform aandoet.
Ik lachte me dood
Ik vind dat niet zo grappig. Dat ze hem maar ver van het front houden anders staat het leven van heel zijn unit op het spel , nog harder dan anders.
Aan de ene kant ben ik het met jou eens Shifty, want dan zullen er denk ik meer bewuste aanslagen/aanvallen op die eenheid worden uitgevoerd.
Aan de andere kant vind ik het ook dom dat ze hem niet uit wilden zenden omdat hij zo belangrijk was.. daar tekent hij toch voor..?
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier