We hebben je hulp nodig!: Je gebruikt een Ad Blocker, maar onze website wordt mogelijk gemaakt door advertenties. We vragen je daarom vriendelijk om de Ad Blocker voor deze site uit te zetten of een donatie te doen.
Och Harry word nu in het Engelse leger aangepakt. Hij was toch al eens zijn geweer kwijt haha.. flink op ze flikker gekregen daar.
Maja ik ben dus net terug uit wintersport! en jaja ik ben 1x -in de gehele week- knetterhard onderuit gegaan ! hehe ik zag toch even dat *polletje* niet met zeker 80 km/u haha. had toch een flinke bult op me kop ! maargoed Apres-skieën was ook leuk!
mensen die carnaval gevierd hebben; hopelijk geen Korsakoff verschijnselen al?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Binnen een uurtje gaan helpen op een carnavalfeestje...verkleed als soldaat waarschijnlijk
Ik ga wel geen speelgoedwapens meenemen...anders zien jullie mij deze avond ook in het nieuws net zoals die "Rambo" uit Katwijk
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
PS: op het feestje van daarnet liepen genoeg mooie vrouwen rond
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.