Rust op het forum, hoe komt het?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

Door welke activiteit wordt je afgeleid?

Nergens door, laat mij gewoon met rust!
1
4%
Ik ben mijn verzameling gekopieerde cd's aan het sorteren
3
13%
Ik heb mijn verzameling Koreaanse zelfdestructie aanstekers compleet...
4
17%
Na Valentijn heb ik de vrouwen/ mannen voor het uizoeken, geen tijd voor het forum nu....
2
9%
Jij hebt me zelf de link naar dat pinguin meppen gegeven....
6
26%
Tja mijn ouders willen niet dat ik 4 jaar over de brugklas doe...
2
9%
Een andere uitvlucht namelijk...
5
22%

Totaal aantal stemmen: 23

Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

School, school, school en sport. Heb voordat ik mijn keuringen kreeg meer tijd besteed aan sporten dan aan school, dus ik moet nu een hele berg verslagen bijwerken. :| Alle tentamens gelukkig wel gehaald!! :D
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Timo
Lid

Bericht door Timo »

welke keuringen/
Starting up again
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Voor de politie. (zowel psychologische keuring en sporttest.) Ik hoop tussen nu en twee weken te horen of ze met me verder willen.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Brianlinden
Lid
Lid

Bericht door Brianlinden »

Sjoerd schreef:Voor de politie. (zowel psychologische keuring en sporttest.) Ik hoop tussen nu en twee weken te horen of ze met me verder willen.
ach die pet past ons allemaal, dat gaat wel lukken man
monmax
Lid

Bericht door monmax »

Optie 7.

Ik heb kort geleden een aantal zeer interessante sites ontdekt met daarop klassieke historische werken. Deze heb ik gedownload en ben deze nu aan het bewerken zodat ik ze kan gaan lezen. Interesse? Zie bijv. http://www.gutenberg.net mjammie
Ernst-H
Lid

Bericht door Ernst-H »

Druk gehad met het vinden van een baan. Nu die baan er is en ik 1 maart kan beginnen moet ik weer een heleboel voor die vlugge start gaan regelen.

zo moet ik gaan verhuizen van zuid-holland naar overijsel..........moet ik een auto kopen..........etc.................da kos tijd
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Miesjel
Lid

Bericht door Miesjel »

Moet wel een hele leuke baan zijn?
Naar de andere kant van het land en een zeer dure uitgaven..
Gesloten