Rust op het forum, hoe komt het?
- Sjoerd
- Lid
School, school, school en sport. Heb voordat ik mijn keuringen kreeg meer tijd besteed aan sporten dan aan school, dus ik moet nu een hele berg verslagen bijwerken.
Alle tentamens gelukkig wel gehaald!! 
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Sjoerd
- Lid
- Brianlinden
- Lid

-
monmax
- Lid
Optie 7.
Ik heb kort geleden een aantal zeer interessante sites ontdekt met daarop klassieke historische werken. Deze heb ik gedownload en ben deze nu aan het bewerken zodat ik ze kan gaan lezen. Interesse? Zie bijv. http://www.gutenberg.net mjammie
Ik heb kort geleden een aantal zeer interessante sites ontdekt met daarop klassieke historische werken. Deze heb ik gedownload en ben deze nu aan het bewerken zodat ik ze kan gaan lezen. Interesse? Zie bijv. http://www.gutenberg.net mjammie
-
Ernst-H
- Lid
Druk gehad met het vinden van een baan. Nu die baan er is en ik 1 maart kan beginnen moet ik weer een heleboel voor die vlugge start gaan regelen.
zo moet ik gaan verhuizen van zuid-holland naar overijsel..........moet ik een auto kopen..........etc.................da kos tijd
zo moet ik gaan verhuizen van zuid-holland naar overijsel..........moet ik een auto kopen..........etc.................da kos tijd
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --