Politie kamt duinen uit voor nepmilitair (nu.nl)
Dat klopt. Het is ook niet mijn mening, maar een herhaling van Wouters, Erics en malarkeys berichten. Het 'En... en...' was een zwakke poging te laten zien dat dit niet serieus was.
Wel opmerkzaam van je, Bob, want het is inderdaad een generalisatie van mij, ookal was het geen serieus bericht.
Sinds wanneer ben jij zo allergies geworden voor generalisaties?
Wel opmerkzaam van je, Bob, want het is inderdaad een generalisatie van mij, ookal was het geen serieus bericht.
Sinds wanneer ben jij zo allergies geworden voor generalisaties?
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
-
- Lid
- Sjoerd
- Lid
En zo zie je maar weer dat de politie het nooit goed kan doen: Nemen ze de melding serieus, starten ze een zoekactie en blijkt het loos alarm is het niet goed. Zouden ze de melding wegwuiven en niets doen, dan zouden het luie ambtenaren zijn die alleen maar koffie drinken en waar je verder niets aan hebt.
De jongen in kwestie was vijftien jaar. Sommige jongens van vijftien zijn al redelijk groot en kunnen vanuit de verte gemakkelijk met een volwassene worden verward. Zolang er geen foto van de jongen en van het zelfgemaakte wapen zijn kan je dus eigenlijk weinig tot niets zeggen over de vraag of de zoekactie terecht was.
Ik vind het in elk geval positief dat dergelijke meldingen wel serieus worden genomen. Liever één zoekactie teveel dan één te weinig met als gevolg dat er een (aantal) lijk(en) uit de duinen gehaald moeten worden.
De jongen in kwestie was vijftien jaar. Sommige jongens van vijftien zijn al redelijk groot en kunnen vanuit de verte gemakkelijk met een volwassene worden verward. Zolang er geen foto van de jongen en van het zelfgemaakte wapen zijn kan je dus eigenlijk weinig tot niets zeggen over de vraag of de zoekactie terecht was.
Ik vind het in elk geval positief dat dergelijke meldingen wel serieus worden genomen. Liever één zoekactie teveel dan één te weinig met als gevolg dat er een (aantal) lijk(en) uit de duinen gehaald moeten worden.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Charly1975
- Lid
Als dat een echte foto is van die jongen begrijp ik ook waarom ze gaan zoeken en neem ik mijn teksten die ik hierover had geschreven terug. Dit ziet er niet echt uit als een jongen van 15 met alleen een camo pak en een nepgeweer......als dit 'm echt is dan ziet ie er inderdaad wat dreigender uit en kan ik me voorstellen dat er gezocht wordt naar 'm.
Nogmaals: als dit echt een foto is van die jongen neem ik mijn voorgaande teksten terug en zit ik dus fout.
Nogmaals: als dit echt een foto is van die jongen neem ik mijn voorgaande teksten terug en zit ik dus fout.

We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Het nepwapen waarmee de jongen rondstruinde en zijn andere nepwapens staan op het filmpje van nu.nl: http://www.nu.nl/news/982718/122/Politi ... eo%29.html#
Stravers, heb jij een bron van jouw foto, want ik kan hem niet vinden op nu.nl.
Stravers, heb jij een bron van jouw foto, want ik kan hem niet vinden op nu.nl.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
- Sjoerd
- Lid
- Eric
- Lid
- Jonhy Frost
- Lid
- viny
- Lid
Als dat em echt is vind ik dat ie et netjes heeft aangepakt, zandkistjes aan, hoofd doek, handschoentjes zonder vingers, en een (repro) scherfvest?Stravers schreef:Hierbij een foto van de verdachte, genomen door een amateur fotograaf...
Zojuist vrijgegeven op nu.nl
'War is delightful for those who have not experienced it'
- Dodo
- Lid
Totdat 'ie een blikje fris wil kopen bij de plaatselijke benzinepomp. Iedereen schrikt zich de pleuris, en uiteindelijk krijgt hij een koekepan naar z'n hooft gesmeten.Julian schreef:Prachtig gemaakt.
Laat die jongen lekker zou ik zeggen, hij doet er niemand mee kwaad.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Julian
- Lid
- Dodo
- Lid
De jongen die met het wapen loopt, hij maakt de eerste overtreding.Julian schreef:Ik bedoelde meer ''Laat hem lekker in de duinen zijn ding doen''.
En bovendien, wie doet er dan iemand kwaad? De jongen met een wapen op zijn rug die een blikje koopt of de man die met een koekepan gaan slaan ... ?

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"