TNT Post
- Michael_Wittmann
- Lid
Helaas kan ik hierover meepraten..
Ben in November een pakket kwijt geraakt.
Er stond geen huisnummer op maar bij de levering in 1 keer wel.
De man wist niet wat het was dus heeft het verwijdert.
Het was dan wel een verzekert pakket dus ik eis mijn geld terug.
Maar ik ben er nou al 4 maanden mee bezig en ik krijg de hele tijd geen/ vaag gehoor.
Ben in November een pakket kwijt geraakt.
Er stond geen huisnummer op maar bij de levering in 1 keer wel.
De man wist niet wat het was dus heeft het verwijdert.
Het was dan wel een verzekert pakket dus ik eis mijn geld terug.
Maar ik ben er nou al 4 maanden mee bezig en ik krijg de hele tijd geen/ vaag gehoor.
- Auke
- Beste Avatar 2007/2008
Of gewoon in de boekwinkel. Ik stond laatst trouwens achter een vrouw die alleen een postzegel wilde hebben. Ze had geen contant geld bij zich, dus wilde ze pinnen. Dat kostte haar wel 50 cent pinkostenCas schreef:Dat kan zeker nog gewoon naar het postkantoor gaan, je brief deponeren, het meisje achter de toonbank lief aankijken en zeggen frankeer even als je wil !Kleine Feldmaus schreef:Plus, je kan nergens meer gewoon EEN postzegel kopen...
Het is dat ik vrij veel brieven verstuur, maar als je dit niet doet ben je mooi klaar met een vel van 10 zegels.

Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
- Charly1975
- Lid
Dat was dus pas bij het programma Kassa van de VARA op de TV dat het wel van de postbeamte afhangt of ie het doet of niet....want volgens de regeltjes mogen ze dat dus niet meer.Cas schreef:Dat kan zeker nog gewoon naar het postkantoor gaan, je brief deponeren, het meisje achter de toonbank lief aankijken en zeggen frankeer even als je wil !Kleine Feldmaus schreef:Plus, je kan nergens meer gewoon EEN postzegel kopen...
Het is dat ik vrij veel brieven verstuur, maar als je dit niet doet ben je mooi klaar met een vel van 10 zegels.
Een week (of 2) na die uitzending was er een slimme dame in de studio die het anders had opgelost....die had een brief naar zichzelf gestuurd en er een muntstuk van 5 cent bij geplakt i.p.v. een postzegel van 5 cent. Toen de brief werd bezorgd was de 5 cent verdwenen en zat er dus netjes een postzegel op !!!
Uiteraard had Kassa het ook geprobeerd....met wisselende resultaten. Volgens de TNT is het niet de bedoeling dat mensen dat gaan doen omdat de sorteermachine vast kan lopen....
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
- Kleine Feldmaus
- Lid
In het begin lukte dat inderdaad, nu echter niet meer. (1 losse postzegel kopen of hem op je envelop laten plakken bij het postkantoor)
(Anders krijgen ze van de baas met de zweep zei de man tegen de geheime camera van Kassa)
(Anders krijgen ze van de baas met de zweep zei de man tegen de geheime camera van Kassa)
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
- sobel
- Lid
- Sbas
- Lid
- Kleine Feldmaus
- Lid
Dat kan best eens aan USPS liggen, meestal duurt het bij mij ruim 6 weken voordat het eens hier is (in NL, en dan 1 of 2 dagen later thuisbezorgd).
Een keer was het pakketje nooit aangekomen maar was het vanuit NL teruggestuurd naar de USA...omdat USPS hun labelsticker OVER mijn
adres (!!!) had geplakt, dus toen het in NL aankwam wist niemand waar het verder heen moest. Terugsturen dan maar.
De verkoper liet me weten dat hij het had teruggekregen en had een foto gestuurd van de domme actie van USPS. Daarna is het opnieuw opgestuurd en hebben we de kosten daarvoor maar gedeeld omdat het ook niet de schuld van de verkoper was.
Een ander pakketje (geen militaria maar een feestjurk, nieuw met de kaartjes er nog aan (fotos van gezien), van een verkoper waar ik vaker bij gekocht had) ... kwam eindelijk hier aan na 3 maanden, pakket was opengemaakt (opengescheurd meer) met een brief erin van de douane dat het gecontroleerd was op drugs en wapens, pakket was heel slecht weer dichtgetaped met ducttape.
Toen ik keek wat erin zat, de jurk, kaartjes waren eraf, er zat een vlek op en bij de armen hing een geur (...) overduidelijk dat iemand hem had gedragen en zo terug in het pakket had gestopt.
De verkoper verzekerde me dat het echt verstuurd was met de kaartjes er nog aan en helemaal ongebruikt. Normaal gesproken gaat het altijd goed met de spullen die zij me stuurt dus ik neem aan dat iemand van de douane of van USPS geen zin had om een jurk te huren of te kopen en dit wel handig uitkwam :-s
Bah, vies.
3 weken is voor USPS niet zo lang is mijn ervaring inmiddels
Dus het zal nog wel komen.
Een keer was het pakketje nooit aangekomen maar was het vanuit NL teruggestuurd naar de USA...omdat USPS hun labelsticker OVER mijn
adres (!!!) had geplakt, dus toen het in NL aankwam wist niemand waar het verder heen moest. Terugsturen dan maar.
De verkoper liet me weten dat hij het had teruggekregen en had een foto gestuurd van de domme actie van USPS. Daarna is het opnieuw opgestuurd en hebben we de kosten daarvoor maar gedeeld omdat het ook niet de schuld van de verkoper was.
Een ander pakketje (geen militaria maar een feestjurk, nieuw met de kaartjes er nog aan (fotos van gezien), van een verkoper waar ik vaker bij gekocht had) ... kwam eindelijk hier aan na 3 maanden, pakket was opengemaakt (opengescheurd meer) met een brief erin van de douane dat het gecontroleerd was op drugs en wapens, pakket was heel slecht weer dichtgetaped met ducttape.
Toen ik keek wat erin zat, de jurk, kaartjes waren eraf, er zat een vlek op en bij de armen hing een geur (...) overduidelijk dat iemand hem had gedragen en zo terug in het pakket had gestopt.
De verkoper verzekerde me dat het echt verstuurd was met de kaartjes er nog aan en helemaal ongebruikt. Normaal gesproken gaat het altijd goed met de spullen die zij me stuurt dus ik neem aan dat iemand van de douane of van USPS geen zin had om een jurk te huren of te kopen en dit wel handig uitkwam :-s
Bah, vies.
3 weken is voor USPS niet zo lang is mijn ervaring inmiddels

Dus het zal nog wel komen.
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
- Luc J.
- Lid
- Contacteer:
- Kleine Feldmaus
- Lid
- Ivo Wilms
- Lid
Eén keer problemen gehad met TNT. Ze hadden het pakketje bij de buren afgeleverd, zonder briefje of niets achter te laten. Na bijna een week ging ik maar eens voorzichtig vragen bij de buren, en ja hoor..... Echt stront vervelend als je met smacht op iets zit te wachten!
En dan heb je nog de verkopers zelf, die kunnen er ook wat van. Eén keer meegemaakt dat ik bijna 3 weken heb moeten wachten voordat hij het pakketje op de post heeft gedaan. (Met dreiging om naar de politie te stappen.) Komt het pakketje dan eindelijk aan, en dan, tsja..... zit het in zo'n Chiquita bananen doos. (Zo eentje waar alles kan uitvallen aan de zijkant.) onafgedekt, helft beschadigd.... Dan word je boos..... Ga je mailen, maar hoor je nooit meer iets terug.

En dan heb je nog de verkopers zelf, die kunnen er ook wat van. Eén keer meegemaakt dat ik bijna 3 weken heb moeten wachten voordat hij het pakketje op de post heeft gedaan. (Met dreiging om naar de politie te stappen.) Komt het pakketje dan eindelijk aan, en dan, tsja..... zit het in zo'n Chiquita bananen doos. (Zo eentje waar alles kan uitvallen aan de zijkant.) onafgedekt, helft beschadigd.... Dan word je boos..... Ga je mailen, maar hoor je nooit meer iets terug.

"Sankt Joost war schrecklich."
http://www.stichtingbergingstirlingw7630.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stichtingbergingstirlingw7630.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Auke
- Beste Avatar 2007/2008
Leuke buren heb je dan... Konden ze het niet even afgeven?Ivo Wilms schreef:Eén keer problemen gehad met TNT. Ze hadden het pakketje bij de buren afgeleverd, zonder briefje of niets achter te laten. Na bijna een week ging ik maar eens voorzichtig vragen bij de buren, en ja hoor..... Echt stront vervelend als je met smacht op iets zit te wachten!
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
- Ivo Wilms
- Lid
Tsja, van uitstel komt afstel.... Ze hadden een of ander smoesje dat ze onze auto nooit buiten zagen staan.
"Sankt Joost war schrecklich."