17% inbraken!?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
koen
Lid

Bericht door koen »

Hahah, je knuppeltje, ik zelf heb mijn duikmes altijd bij de handliggen, over een tijdje een onschadelijkgemaakte lee enfield, maar dat weet hij niet :D Gewoon spike er op doen :P :lol: :lol: :lol:
Jonhy Frost
Lid

Bericht door Jonhy Frost »

Helaas mag je de inbreker die je op heterdaad betrapt niet meer laten voelen wie de baas in huis is :P
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
koen
Lid

Bericht door koen »

Je wordt al aangeklaagt als je hem letterlijk je huis uit schopt ;)
Charly1975
Lid

Bericht door Charly1975 »

koen schreef:Bij ons wordt regeld matig een poging gedaan, gelukkig lukt het nooit :lol: :lol:

Naast ons zit een deel van een hotel wat een paar honderd meter verder op staat. Nu hebben verschillende hotelgangers bij ons proberen binnen te dringen omdat ze na het witte huis na binnen moeten, en NIET bij het witte huis :lol: :evil:
Best lastig, gaan ze aanbellen, maakt hun niet uit hoelaat het is :|

Veel italianen, spanjaarden gaan de fout in, duitsers komen raar genoeg nooit langs.
Tja je woont ook niet voor niets in 'Halfweg' dus halverwege de route gaan die toeristen aanbellen :wink:
We're fools to make war
On our brothers in arms

(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
koen
Lid

Bericht door koen »

Charly1975 schreef:
koen schreef:Bij ons wordt regeld matig een poging gedaan, gelukkig lukt het nooit :lol: :lol:

Naast ons zit een deel van een hotel wat een paar honderd meter verder op staat. Nu hebben verschillende hotelgangers bij ons proberen binnen te dringen omdat ze na het witte huis na binnen moeten, en NIET bij het witte huis :lol: :evil:
Best lastig, gaan ze aanbellen, maakt hun niet uit hoelaat het is :|

Veel italianen, spanjaarden gaan de fout in, duitsers komen raar genoeg nooit langs.
Tja je woont ook niet voor niets in 'Halfweg' dus halverwege de route gaan die toeristen aanbellen :wink:
Daarom, laat ze effe doorlopen naar haarlem ;)
viny
Lid

Bericht door viny »

Mijn slaapkamer is op de begaande grond, als ik wil kan ik vanuit huis in mijn kamer komen, maar ook van buiten uit, een soort aanhuis tuin huisje. Er lag eens sneeuw het was zaterdag avond en ik was ziek, ik lag dus vroeg op bed, midden in de nacht werd ik wakker. Ik hoorde gekraak van het sneeuw, er klom iemand over de schutting heen, ik sprong uit bed en pakte mijn zwaard, toen de deur open ging en de lamp aan ging, was het mijn broer, die zijn huissleutel was vergeten :P
'War is delightful for those who have not experienced it'
leieboordbewoner
Lid
Contacteer:

Bericht door leieboordbewoner »

Ik hoor hier verhalen over zwaarden en baseballknuppels... Ik weet één ding en dat ik persoonlijk wel in mijn broek zou doen als er daar een krapuleus iemand met een revolver voor mijn neus staat en roept om alles af te geven! Tuurlijk is het gemakkelijk zeggen op voorhand: " ik ga hem overslaan / ik ga hem buitenschoppen / ik ga....".
Mijn voorzorgsmaatregelen: alle rolluiken dicht, 3 sloten per buitendeur en honden die binnenzitten! (als ze buitenzitten kan de inbreker(s) immers slaapmiddels aan de hond geven)
For King & Country
BBB
Lid

Bericht door BBB »

mja, eenmaal ze in huis zijn zou ik me gedeinsd houden, maar als ze nog buiten bezig zijn, garandeer ik ze een aftocht met gebroken benen....
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Cossack
Lid

Bericht door Cossack »

Bij ons in de straat is in ongeveer elk huis ingebroken behalve bij die van ons :P
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
koen
Lid

Bericht door koen »

leieboordbewoner schreef:Mijn voorzorgsmaatregelen: alle rolluiken dicht..... size]
Das typisch belgisch, veel Nederlanders(behalve de gene die aan de grens wonen, hebben geen rolluiken ;)
viny
Lid

Bericht door viny »

koen schreef:
leieboordbewoner schreef:Mijn voorzorgsmaatregelen: alle rolluiken dicht..... size]
Das typisch belgisch, veel Nederlanders(behalve de gene die aan de grens wonen, hebben geen rolluiken ;)
Inderdaad! :P
'War is delightful for those who have not experienced it'
Leroy
Lid

Bericht door Leroy »

Hmmm, dacht je van bewegingsensoren? En niet door het hele huis maar gewoon voor alle mogelijke ingangen. En indien er iemand doorheen gaat gaat er een keiharde sirene loeien en alle lichten aan (binnen en buiten).

Ik weet zeker dat er géén ene inbreker meer bij jouw durft in te breken...
Charly1975
Lid

Bericht door Charly1975 »

koen schreef:
Je ziet ze wel steeds vaker en ook verder van de grens vandaan hoor :wink:
We're fools to make war
On our brothers in arms

(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
LEO
Lid
Contacteer:

Bericht door LEO »

Privé heb ik nog geen last gehad van inbrekers/vandalen.

Maar ik ben 22 jaar huisbewaarder (concierge,voor de vlamingen) geweest in een pakeergebouw van 1000 autostaanplaatsen en vijf verdiepen hoog. En daar kan ik wel een boekje over volpennen!!!!

En ik kan je verzekeren, de daders komen uit alle rangen en rassen.
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Ook in Nederland is 'concierge' een gangbare term hoor, Leo. :wink:
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Plaats reactie