Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hahah, je knuppeltje, ik zelf heb mijn duikmes altijd bij de handliggen, over een tijdje een onschadelijkgemaakte lee enfield, maar dat weet hij niet Gewoon spike er op doen
koen schreef:Bij ons wordt regeld matig een poging gedaan, gelukkig lukt het nooit
Naast ons zit een deel van een hotel wat een paar honderd meter verder op staat. Nu hebben verschillende hotelgangers bij ons proberen binnen te dringen omdat ze na het witte huis na binnen moeten, en NIET bij het witte huis
Best lastig, gaan ze aanbellen, maakt hun niet uit hoelaat het is
Veel italianen, spanjaarden gaan de fout in, duitsers komen raar genoeg nooit langs.
Tja je woont ook niet voor niets in 'Halfweg' dus halverwege de route gaan die toeristen aanbellen
koen schreef:Bij ons wordt regeld matig een poging gedaan, gelukkig lukt het nooit
Naast ons zit een deel van een hotel wat een paar honderd meter verder op staat. Nu hebben verschillende hotelgangers bij ons proberen binnen te dringen omdat ze na het witte huis na binnen moeten, en NIET bij het witte huis
Best lastig, gaan ze aanbellen, maakt hun niet uit hoelaat het is
Veel italianen, spanjaarden gaan de fout in, duitsers komen raar genoeg nooit langs.
Tja je woont ook niet voor niets in 'Halfweg' dus halverwege de route gaan die toeristen aanbellen
Mijn slaapkamer is op de begaande grond, als ik wil kan ik vanuit huis in mijn kamer komen, maar ook van buiten uit, een soort aanhuis tuin huisje. Er lag eens sneeuw het was zaterdag avond en ik was ziek, ik lag dus vroeg op bed, midden in de nacht werd ik wakker. Ik hoorde gekraak van het sneeuw, er klom iemand over de schutting heen, ik sprong uit bed en pakte mijn zwaard, toen de deur open ging en de lamp aan ging, was het mijn broer, die zijn huissleutel was vergeten
'War is delightful for those who have not experienced it'
Ik hoor hier verhalen over zwaarden en baseballknuppels... Ik weet één ding en dat ik persoonlijk wel in mijn broek zou doen als er daar een krapuleus iemand met een revolver voor mijn neus staat en roept om alles af te geven! Tuurlijk is het gemakkelijk zeggen op voorhand: " ik ga hem overslaan / ik ga hem buitenschoppen / ik ga....".
Mijn voorzorgsmaatregelen: alle rolluiken dicht, 3 sloten per buitendeur en honden die binnenzitten! (als ze buitenzitten kan de inbreker(s) immers slaapmiddels aan de hond geven)
Bij ons in de straat is in ongeveer elk huis ingebroken behalve bij die van ons
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Hmmm, dacht je van bewegingsensoren? En niet door het hele huis maar gewoon voor alle mogelijke ingangen. En indien er iemand doorheen gaat gaat er een keiharde sirene loeien en alle lichten aan (binnen en buiten).
Ik weet zeker dat er géén ene inbreker meer bij jouw durft in te breken...
Privé heb ik nog geen last gehad van inbrekers/vandalen.
Maar ik ben 22 jaar huisbewaarder (concierge,voor de vlamingen) geweest in een pakeergebouw van 1000 autostaanplaatsen en vijf verdiepen hoog. En daar kan ik wel een boekje over volpennen!!!!
En ik kan je verzekeren, de daders komen uit alle rangen en rassen.