arneken schreef:SE Airborne NL schreef:Koop je de Ps3 voor de games?
Xbox 360 en Ps3 zijn bijna hetzelfde, enige verschil is dat de Ps3 veel duurder is dan de Xbox 360.
Waarom meer geld uitgeven als je het zelfde kan krijgen maar dan goedkoper?
de ps3 is verreweg hetzelfde als de xbox 360. qua physics en graphics overtreffen ze de xbox en de releases die er zitten aan te komen op ps3 klinken veel belovend en de besturing is naar mijn gedacht ook veel eenvoudiger en beter dan op xbox 360. maar dat kan ook zijn omdat ik al vanaf dat ik 10 was altijd op ps en ps2 heb gespeeld.
als ik moet kiezen ga ik voor de 100 procent voor de ps3
Besturing makkelijk? dat is bij iedereen natuurlijk anders.
Playstation 3 gaat en is al groot verlies aan het maken.
Productiekosten zijn veel duurder dan 600$, enigste waar Sony nog winst op kan maken is de Blue-ray, en dat loopt ook niet heel erg lekker heb ik gehoord, ik verwacht dat dit Sony's laatse console is.
Op de games moeten ze natuurlijk ook winst maken maar de titels van de Ps3, de exclusives zoals de baas van Sony heeft gezegd dat zijn geen exclusives meer.
Veel exclusives van de Ps3 zijn binnenkort ook beschikbaar voor de Xbox 360 en dan praat ik over dé Playstation games zoals Metal Gear Solid.
Metal Gear Solid, waar hebben we het dan over? Solid Snake word namelijk gezien als de Masterchief van de Playstation.
Dus dan weten de game-producers ook wel waar het grote geld te verdienen is als ze zulke dingen doen.
Daarom denk ik dat Microsoft de Game-industrie nu in handen heeft en niet Sony.