Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Bigshot
Lid
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

De laatste tijd, als ik Skype opstart, vliegt mijn Internet verbinding als een razende naar beneden van 54Mbps naar 1Mbps. Het gebeurt ook vaak dat de hele verbinding wegvalt.

Weet iemand waardoor dit komt of wat ik daaraan kan doen?

Trouwens, wie gebruikt er Skype?
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Leroy
Lid

Bericht door Leroy »

Skype?

Ventrilo ftw... :wink:
Justin
Lid

Bericht door Justin »

Ik heb er soms last van dat mijn verbinding lanzamer wordt, dan heb ik meestal CoD2/CoDUO + Xfire + MSN + Skype opstaan (redelijk veel dus :P), maar als ik alléén Skype op heb staan nooit.. Als ik dan bijv. MSN ofzo afsluit gaat het meteen een stuk beter, dus misschien dat het kan helpen als je ff andere downloads of spellen oid die dan aanstaan ff afsluit..
(En ja, ik gebruik dus skype :P)
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Ik heb het wel, maar gebruik het echt nooit. :lol:
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
jeffie
Lid

Bericht door jeffie »

Je internet verbinding ligt hoogst waarschijnlijk rond de 4/6Mbps. De 54Mbps waar jij het over heb is de lokale snelheid. Ik weet niet of je een draadloze headset gebruikt, maar die kan het signaal van je draadloze internet verstoren.
Het kan ook gewoon zijn dat je Skype in combinatie met andere programma’s gebruikt ( die internet verbinding nodig hebben) zoals online games. En misschien vragen deze gewoon teveel van jou internet verbinding vandaar dat je internet snelheid naar beneden gaat.
Plaats reactie