Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Awel,
heb op 1 vandaag gezien wat het is en de jeugd krijgt iig de broodnodige lichaamsbeweging die sinds de bezuinigingen op school node gemist wordt.
Het is trouwens niet mijn kopje thee, maar goed, ieder zijn meug .
Het is iniedergeval beter dan hardcore of trance, vind het ook wel leuk om te zien dat een groep(of 2 personen) tegelijk beweegt, zoals een peleton militairen.
'War is delightful for those who have not experienced it'
viny schreef:Het is iniedergeval beter dan hardcore of trance, vind het ook wel leuk om te zien dat een groep(of 2 personen) tegelijk beweegt, zoals een peleton militairen.
Ik heb nog nooit militairen gezien die zo rond staan te springen. Lijkt net alsof ze op hete kolen lopen.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
viny schreef:Het is iniedergeval beter dan hardcore of trance, vind het ook wel leuk om te zien dat een groep(of 2 personen) tegelijk beweegt, zoals een peleton militairen.
Ik heb nog nooit militairen gezien die zo rond staan te springen. Lijkt net alsof ze op hete kolen lopen.
Dat heb ik wel eens gezien!
Maar ik heb het nu over de groep die een en dezelfde beweging maakt.
'War is delightful for those who have not experienced it'
Robin Vercammen schreef:Jumpers dragen geen trainingspakken...
We dragen eerder D&G, De Puta Madre, G-Star,... met onderaan Adidasjes of Reeboks. Althans hier in België toch.
Waarom zou je dat op je shirt willen hebben? Het betekend zo ongeveer iets als hoerenzoon..
Maar synchroon "jumpen" heeft wel iets van line-dancing..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Dodo schreef:
Waarom zou je dat op je shirt willen hebben? Het betekend zo ongeveer iets als hoerenzoon..
De Puta Madre is een kledingmerk, bekend voor zijn provocerend teksten op de kleding (Filio de Puta, De Puta Madre, Barbie Is A Slut,...). Voor mij is het een merk als een ander...
Altijd beter als rap, hiphop, r&b rommel. Zelf houd ik van metal maar jumpstyle heeft tenminste nog leuke melodieën erin zitten. Het is geen oneven muziek maar het jumpen zelf? Leuk om naar te kijken maar ik sta liever niet in een drukke menigte als iedereen om me heen begint te jumpen. Probeer dan nog maar eens weg te komen zonder in je ballen geschopt te worden.