Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben ook helemaal niet voor jumpstyle... maar ieder zijn zin zou ik zo zeggen...
Binnekort waait die hype wel weer over...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Iedere keer als ik naar school moet fiets ik langs een aantal basisscholen. Iedere keer als hun dan pauze hebben staat daar heel dat school plein zo gek te springen. Dat ziet er echt gek uit
Hardcore heeft bij mij toch de prioriteit
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Zoals al gezegd luister ik het ook het springen laat ik aan andere over.
Maar het is opeens helemaal in met kleiding, veel muziek, op tv overal zie je het opeens. Voor de Nederlanders, de Nederlandse leeuw is zelf aan het jumpen ( je kan hem bestellen voor op je telefoon). Er zijn zelfs cursussen op tv te volgen hoe je kan jumpen ( op TMF elke vrijdag, een muziek programma). Filmpjes van mensen die jumpen op alle plaatsen in de wereld. Zelf voor het kasteel in Disney land Parijs ( al moet ik zeggen dat sommige filmpjes er best leuk uitzien).
Maar het is inderdaad een grote hype, waait vanzelf wel weer over.
Laten we het wel leuk houden voor iedereen jongens. Fouten maken is menselijk. En als iemand problemen heeft met de Nederlandse/Belgische taal kan die daar ook normaal/vriendelijk op aangesproken worden.
Sommigen hier doen alsof muziekstijlen een soort van gevecht zijn. Jongens toch, leer toch eens aanvaarden dat iedereen zijn stijl heeft. Natuurlijk zijn er wal wannabes tussen, maar dat is altijd zo geweest, in elke stijl.
Uitroepen zoals "Jumpstyle sucks!" laten bij mij toch wat vragen rijzen...
Persoonlijk ben ik een groot fan van het Nepaleesfreestylehardcorejumpingklompenlinedancing maar ja aangezien dat een nog wat moeilijk aanvaardbare dans is in deze Westerse cultuur zal het helaas nooit doorbreken hier.
Wat je stijl ook is het getuigt pas van echte stijl als je een ander z'n eigen stijl gunt.
Laten we als volwassenen (ook als je minderjarig bent) met elkaar omgaan hier en elkaar niet gaan zitten afze*ken over één of andere muziekstroming. Er zijn serieuzere zaken in de wereld gaande dan het wel of niet zinnig zijn van een muziekstroming.
Als dat niet kan dan is het misschien beter dat dit topic, tijdelijk, op slot gaat ?? Maar daar heb ik uiteraard geen zeggenschap over
Ik ben absoluut tegen jumpers die er niets van kunnen en het toch doen!
Ik ben wel voor de jumpers die al sinds jaar en dag naar jump(vroeger hack) muziek luisteren! (techno dus )
Ik heb hier Cd's van 90'er jaren techno en een paar vrienden hebben zelfs nog vroegere techno!
Dus old-jumpers are good!
Deze heb ik op de bekende site gevonden en wilde ik jullie niet onthouden....
Misschien hoort ie wel bij grappige filmpjes e.d. maar het filmpje gaat toch echter over dit onderwerp.
Probeer het nog steeds te leren....ik weet alleen...twee keer springen en twee keer brommer aantrappen.....