Ik denk gewoon persoonlijk dat het beter zou zijn als de soldaten weg zouden gaan uit het Midden-Oosten.
Ik vind het namelijk niet prettig om de hele tijd dit op de televisie te zien.

Het gaat er niet over dat jullie een oplossing moeten geven. Het gaat erover dat je als je 'protesteert' je ook met een oplossing moet komen.Simon schreef:Toffe keet hier.
Je mag dus blijkbaar niet meer tegen onrecht zijn...
Die oorlog had er gewoon niet moeten komen dan zouden wij ook niet met een oplossing moeten (want blijkbaar moeten wij een oplossing geven) komen.
Betogen is er passief . Daardoor wordt dat daar niet opgelost.Simon schreef: Wij betoogden voor de oorlog begon al.
En dat zullen wij blijven doen tot het daar in orde is.
Niet binnenvallen ? Tuurlijk , laat 'Saddam Insane' zijn terreur regering maar verder zetten. Minderheden en tegenstanders uitmoorden .. 60 jaar geleden heeft die gekke man met dat snorretje het ook geprobeert.Simon schreef: Wij hebben onze oplossing voor de oorlog begon al gegeven.
Simon schreef: Moeten wij dan de kapitalitistische zeikpaal blijven?
Propaganda .. iedereen moet tegen de oorlog in Irak zijn.SE Airborne NL schreef:Tja, iedereen zijn mening he.
Ik denk gewoon persoonlijk dat het beter zou zijn als de soldaten weg zouden gaan uit het Midden-Oosten.
Hey, volgens mij zit daar ergens een vijandelijke sniper, oh.. wat zijn de coordinaten, dan roep ik even atillerie vuur op.SE Airborne NL schreef:Hopelijk hoeven wij dit nooit mee te maken, klinkt misschien vreemd maar ik vind de oorlog van vandaag echt laf!
Chemische wapens, Cam-Guns, ik hou er niet van.
Naar ginder gaan kan ik niet.Betogen is er passief . Daardoor wordt dat daar niet opgelost.
Veel woorden , weinig daden ..
Als Bush nu eens probeerde eerst zijn eigen land op orde te brengen, met onder andere een beetje een deftige ziekekas etc....
Niet binnenvallen ? Tuurlijk , laat 'Saddam Insane' zijn terreur regering maar verder zetten. Minderheden en tegenstanders uitmoorden .. 60 jaar geleden heeft die gekke man met dat snorretje het ook geprobeert.
Dus blijkbaar moet ik als ik ga betogen tegen een illegale oorlog (owja al vergeten dat de VN tegen was?) percé een oplossing hebben.Het gaat er niet over dat jullie een oplossing moeten geven. Het gaat erover dat je als je 'protesteert' je ook met een oplossing moet komen.
Ksnap de vergelijking toch niet meteen hoor...Shifty schreef:Propaganda .. iedereen moet tegen de oorlog in Irak zijn.SE Airborne NL schreef:Tja, iedereen zijn mening he.
Blijkbaar zijn de Europeese regeringen vergeten wat hier 60 jaar geleden is gebeurd. Hoeveel Amerikaanse jongens liggen hier op de kerkhoven ? Ach ja , verleden tijd zeker.
Als je geen alternatief hebt is dat voor te beginnen al nutteloos.Simon schreef: Dus blijkbaar moet ik als ik ga betogen tegen een illegale oorlog (owja al vergeten dat de VN tegen was?) percé een oplossing hebben.
Je mag dus niet tegen iets zijn als je geen alternatief hebt?
Ik ben tegen oorlog mijn alternatief vrede....![]()
Als het kapitalisme maar blijft oorlog voeren gaat er inderdaad nooit een vrede komen. Absurde oplossing (ja inderdaad absurd en gek maar je kan er eens over nadenken... ik ben het erzelf ook niet mee eens zo boef en ba) kapitalisme afschaffen...
Wie had de documentaire gemaakt misschien ? Die gast van Fahrenheit 9/11 ? Het gaat trouwens niet over de ww2-veteranen. Het gaat over dienst , wederdienst én respect.Brigadeführer Von Pratt schreef:Ksnap de vergelijking toch niet meteen hoor...Shifty schreef:Propaganda .. iedereen moet tegen de oorlog in Irak zijn.SE Airborne NL schreef:Tja, iedereen zijn mening he.
Blijkbaar zijn de Europeese regeringen vergeten wat hier 60 jaar geleden is gebeurd. Hoeveel Amerikaanse jongens liggen hier op de kerkhoven ? Ach ja , verleden tijd zeker.
Ik heb eens een reportage gezien over de mening van WO2-veteranen over de oorlog in Irak. Er waren er maar enkelen die achter de oorlog stonden...En zij zijn misschien nu al van gedacht verandert...
Geweldig je hebt mijn post dus niet duidelijk gelezen.Shifty schreef:Als je geen alternatief hebt is dat voor te beginnen al nutteloos.Simon schreef: Dus blijkbaar moet ik als ik ga betogen tegen een illegale oorlog (owja al vergeten dat de VN tegen was?) percé een oplossing hebben.
Als het kapitalisme maar blijft oorlog voeren gaat er inderdaad nooit een vrede komen. Absurde oplossing (ja inderdaad absurd en gek maar je kan er eens over nadenken... ik ben het erzelf ook niet mee eens zo boef en ba) kapitalisme afschaffen...
Het kapitalisme afschaffen ? Jezus , wordt wakker man. Terug naar het communistisch systeem ? Communisme is ook enkel goed als je bovenaan de ladder staat. Denk daar ook maar eens over na.
Wat denk je dat die terroristen doen? Busje vol explosieven op een markt of straat vol met hun landgenoten. Ik vind dat maar een beetje sneu... Onschuldige landgenoten in stukjes blazen omdat ze het niet eens zijn wat er aan de andere kant van de wereld gebeurt.SE Airborne NL schreef:Hopelijk hoeven wij dit nooit mee te maken, klinkt misschien vreemd maar ik vind de oorlog van vandaag echt laf!
Chemische wapens, Cam-Guns, ik hou er niet van.
Anarchisme .. nog beterSimon schreef:Geweldig je hebt mijn post dus niet duidelijk gelezen.Shifty schreef:Als je geen alternatief hebt is dat voor te beginnen al nutteloos.Simon schreef: Dus blijkbaar moet ik als ik ga betogen tegen een illegale oorlog (owja al vergeten dat de VN tegen was?) percé een oplossing hebben.
Het kapitalisme afschaffen ? Jezus , wordt wakker man. Terug naar het communistisch systeem ? Communisme is ook enkel goed als je bovenaan de ladder staat. Denk daar ook maar eens over na.
ik ben het erzelf ook niet mee eens zo boef en ba
Ik weet niet of je mijn laatste ontwikkelingen kent maar ik neig nu meer naar het anarchisme... dus zeik maar wat op het communisme