Top 3 Platen Allertijden !
-
- Lid
Ok, dank je. Ik wist niet precies van wie die was, hij word namelijk ook gebruikt in de Rocky films.
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
- Auke
- Beste Avatar 2007/2008
- Mike.H
- Lid
1- Hammerfall - Always will beRobert-Jan schreef:1-Hammerfall-Threshold
2-Hammerfall- Natural high
3-Metallica-nothing else mathers
Voor de rest klop je bij mij aan voor:
Speedmetal
Hardrock
Hardstyle-- zeker geen hardcore, dat is 1 klap op een trommel en dan 200x Kopieren, plakken haha..

2- 3 doors down - here without you
3- Alter Bridge - In Loving Memory
1 en 2 omdat het gewoon hele mooie nummers zijn, bekijk de teksten maar eens en 3 omdat ik dat echt een begravenisnummer vind, al paar keer gehoord bij begravenissen en hij blijft mooi. (de zanger zingt het voor zijn overleden moeder)
al deze nummers hebben mooie tekst, zo lang ze een mooie tekst hebben is het voor mij al bijna een perfect nummer

Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- Mike.H
- Lid
hmm ik ken hem van Paul Anka? misschien heeft Paul Anka hem gecoverd of zou dit Survivor zijn geweest?Mauserwerke schreef:Je nr 1 is van SurvivorCossack schreef:1. ....- Eye of the Tiger
2. Status Quo - In the army now
3. Russian Red Army Choir - Ah, Nastasia!
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
- Mauserwerke
- Lid
Volgens mij is hij origineel toch echt van Survivor. (release 1982)Mike.H schreef:hmm ik ken hem van Paul Anka? misschien heeft Paul Anka hem gecoverd of zou dit Survivor zijn geweest?Mauserwerke schreef:Je nr 1 is van SurvivorCossack schreef:1. ....- Eye of the Tiger
2. Status Quo - In the army now
3. Russian Red Army Choir - Ah, Nastasia!
Als ik op bijv. wikipedia kijk kan ik ook niets vinden in de discografie van paul anka over dit nummer. Dat zou er anders toch wel in vermeld staan neem ik aan.
- Charly1975
- Lid
- Mr Mojo Risin
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 8 keer
Het is heel moeilijk kiezen dus ik maak gewoon een top 3 van groepen/zangers en een goed nummer.
1) The Doors (- Light my fire)
2) Wim de Craene (- 5 uur)
3) Jimmy Hendrix (- Purple Haze)
Natuurlijk zijn er nog zoveel andere goeie groepen en nummers, dit is maar een kleine greep uit m'n CD-collectie.
1) The Doors (- Light my fire)
2) Wim de Craene (- 5 uur)
3) Jimmy Hendrix (- Purple Haze)
Natuurlijk zijn er nog zoveel andere goeie groepen en nummers, dit is maar een kleine greep uit m'n CD-collectie.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.