Verkiezing Beste Signatuur 2007
- Auke
- Beste Avatar 2007/2008
- Mauserwerke
- Lid
- Charly1975
- Lid
Als je netjes bent niet op jezelf.... dat is ongeschreven regel tijdens verkiezingen.Mauserwerke schreef:Enkele daarvan zijn ook zelf genomineerd, dus waar stem je dan op....?Auke schreef:Opmerkelijk dat er vier (!) personen wel genomineerd zijn, maar nog geen stemmen hebben... Je zou toch tenminste een stem mogen verwachten van de persoon die de genomineerde genomineerd heeft...
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
- Alex
- Beste Signature 2007
Bang dat je gaat verliezen?viny schreef:Inderdaad spannend, jammer dat ik onderaan sta, kan het ook beter geordened worden. ( van meeste stemmen naar minder)Auke J. schreef:ik kan de 3 uitlopers al zien zitten Als het zo doorgaat wordt het nog spannend tussen Alex, viny en misschien ook Cossack!
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
- Mike.H
- Lid
Tsja ik ben niet genomineerd he, daar ligt het aan!!Auke schreef:Opmerkelijk dat er vier (!) personen wel genomineerd zijn, maar nog geen stemmen hebben... Je zou toch tenminste een stem mogen verwachten van de persoon die de genomineerde genomineerd heeft...
(uhum uhum kuch )
maar tsja misschien pakken de anderen gewoon meer ?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- viny
- Lid
Dan nomineer ik je nu voor volgend jaar!!Mike.H schreef:Tsja ik ben niet genomineerd he, daar ligt het aan!!Auke schreef:Opmerkelijk dat er vier (!) personen wel genomineerd zijn, maar nog geen stemmen hebben... Je zou toch tenminste een stem mogen verwachten van de persoon die de genomineerde genomineerd heeft...
(uhum uhum kuch )
'War is delightful for those who have not experienced it'
- Mike.H
- Lid
haha is dat een truc om mijn stem te veroveren ?viny schreef:Dan nomineer ik je nu voor volgend jaar!!Mike.H schreef:Tsja ik ben niet genomineerd he, daar ligt het aan!!Auke schreef:Opmerkelijk dat er vier (!) personen wel genomineerd zijn, maar nog geen stemmen hebben... Je zou toch tenminste een stem mogen verwachten van de persoon die de genomineerde genomineerd heeft...
(uhum uhum kuch )
nee maar dat was mijn doel er niet achter .
ik ga btw morgen maar eens beslissen op wie ik ga stemmen.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
- viny
- Lid
Best wel, wat was de 2de prijs ook al weer...alex schreef:Bang dat je gaat verliezen?viny schreef:Inderdaad spannend, jammer dat ik onderaan sta, kan het ook beter geordened worden. ( van meeste stemmen naar minder)Auke J. schreef:ik kan de 3 uitlopers al zien zitten Als het zo doorgaat wordt het nog spannend tussen Alex, viny en misschien ook Cossack!
'War is delightful for those who have not experienced it'
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
- von Manteuffel
- Lid
Zo bedoelde ik het niet hoor. Mss is (was) de sergeant van een deel van Schotland waar ze woorden anders uitspreken dan hier. Mss is het oude spelling. Wie zal het zeggen.Charly1975 schreef:Zoals je zelf ook wel weet is er een verschil tussen praten en schrijven. Ik heb deze tekst vanaf een site met daarop de lyric van het hele liedje, dus daar zullen ze het (als jij dat zegt) dan wel fout hebben.von Manteuffel schreef:Eerlijk gezegd, en ik heb toch wel al enige Schotten horen praten, had en heb ik ook wel wat moeite met bepaalde woorden in jouw onderschrift, Charly. Maar dat kan aan de geciteerde in kwestie zelf liggen natuurlijk.
- Alex
- Beste Signature 2007
Hmmm ik weet niet....niks? Ik heb de strijd om beste avater al verloren, als ik deze verlies verdien ik wel de beker voor pechvogel van het jaar 2007 ofzo. mods...voor het geval dat??viny schreef:Best wel, wat was de 2de prijs ook al weer...alex schreef:Bang dat je gaat verliezen?viny schreef: Inderdaad spannend, jammer dat ik onderaan sta, kan het ook beter geordened worden. ( van meeste stemmen naar minder)
Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..