Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
lijkt er niet op Kunnen we niet iets regelen dat hij volgend jaar niet meer mee mag doen anders krijgen we strax een Alex dynastie op het gebied van signatures
Helaas kan ik, ook als topicstarter, maar 1x stemmen
De verkiezing is toch bijna over en hoe het er nu voor staat zal (eerlijk gezegd tegen mijn verwachting in gezien de overige goede nominaties) Alex wederom met de titel naar huis gaan.
Blijf ik toch met die 4 nullen in mijn maag zitten; wel genomineerd worden door iemand maar toch geen stem krijgen.....zelfs niet van degene die de nominatie heeft gedaan. 2 nullen zou verklaarbaar zijn geweest aangezien Sjoerd en ik beide twee namen hebben opgegeven.
Ik had Dodo genomineerd en ik heb uiteindelijk op iemand anders gestemd...
Veel maakt het toch niet meer uit... Alex gaat hoogstwaarschijnlijk met de overwinning lopen...
PS: Ik hoop dat Dodo mij als mede-rolling stones-fan kan vergeven...
Ik roep nu ook iedereen op dat nog niet heeft gestemd om op Dodo, Wittman, Sjoerd en Okke te stemmen...
Verdeel desnoods mijn stemmen, zodat iedereen op het einde minstens één stem heeft behaald...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Ik ga mijn signatuur sowieso aanpassen, ik heb wel 4 stemmen, waarvoor dank ! Ik wil volgende jaar alex echt van zijn troon stoten !
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Shifty schreef:No offence maar ik vind het maar raar dat mensen de winnaar van vorig jaar weer kiezen. Na 1 jaar is die signature toch niet meer grappig/origineel ?
Inderdaad.
'War is delightful for those who have not experienced it'
Shifty schreef:No offence maar ik vind het maar raar dat mensen de winnaar van vorig jaar weer kiezen. Na 1 jaar is die signature toch niet meer grappig/origineel ?
Inderdaad.
Zeg je ook alleen maar omdat je wil winnen
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Inderdaad.
Blijkbaar wel
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Inderdaad.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!