Geen probleem! Neem Genk en St-Truiden maar over!mannerheim schreef:Haha, dat is mijn favoriet uit de eerste divisie, ze waren vorig seizoen toch bijna gepromoveerd? Dat zou ik wel leuk vinden, want ik zie liever wat meer Limburgse clubs in de Eredivisie.wittmann schreef:VVV-VENLO !!!
Favo voetbalclub...
- von Manteuffel
- Lid
- arneken
- Lid
- Contacteer:
- von Manteuffel
- Lid
-
- Lid
voetbal is best vaag,
20 gekken die 1,5 uur achter een bal aan rennen. Hebben ze hem eindelijk, schieten ze hem weg
Waarom pakken ze niet 20 ballen?
Dan heb je ook nog 2 mafkezen die hem proberen tegen te houden. Een grapjas met fluitje, en 2 kaarten die hij van zijn moeder op de post moest doen, maar nog geen tijd voor gehad heeft.
Om nog maar niet te spreken over de andere mensen, die er ook volgens zeggen bij horen.
20 gekken die 1,5 uur achter een bal aan rennen. Hebben ze hem eindelijk, schieten ze hem weg

Dan heb je ook nog 2 mafkezen die hem proberen tegen te houden. Een grapjas met fluitje, en 2 kaarten die hij van zijn moeder op de post moest doen, maar nog geen tijd voor gehad heeft.
Om nog maar niet te spreken over de andere mensen, die er ook volgens zeggen bij horen.
- arneken
- Lid
- Contacteer:
kweet maar ik blijf achter brugge staan. alhoewel mijn streekgenoten (zult-waregem) het ook niet slecht hebben gedaan dit jaar. de rode duivels echter hebben al lang mijn interesse verloren.von Manteuffel schreef:'t Is erg gesteld met ons land.arneken schreef:alé om toch nog even de belgen blij te stemmmen: the pride of belgium: club brugge en niemand anders.
it's not how many you write but what you write in the books of history
- von Manteuffel
- Lid
De rode mietjes zijn idd het bekijken niet waard dezer dagen.arneken schreef:kweet maar ik blijf achter brugge staan. alhoewel mijn streekgenoten (zult-waregem) het ook niet slecht hebben gedaan dit jaar. de rode duivels echter hebben al lang mijn interesse verloren.von Manteuffel schreef:'t Is erg gesteld met ons land.arneken schreef:alé om toch nog even de belgen blij te stemmmen: the pride of belgium: club brugge en niemand anders.
Laatst gewijzigd door von Manteuffel op 07 apr 2007, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- von Manteuffel
- Lid
- Sjoerd
- Lid
- von Manteuffel
- Lid
- mannerheim
- Lid
- arneken
- Lid
- Contacteer:
- Luc J.