Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nochtans een groep met wereldfaam, ik weet exact de plaats aan te duiden waar ze met hun eerste repetities zijn begonnen . Maar hun musiek vind ik niet echt hét van hét.
Drum 'N Bass
Rock
En nog een partij alternatieve muziek..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Om nog even terug te komen op dEUS, de begingeneriek van Trainspotting is van dEUS ( Om even een beeld te vormen ). Het is muziek die je niet direct onder een noemer kunt plaatsen denk ik, maar zeker een intelligente vorm van muziek is die het experiment niet schuwt. Ikzelf ben geen dEUS liefhebber, maar mijn vriendin wel vandaar ook dat ik de muziek ken en het ook enigzins waardeer. Zo heeft mijn vriendin ook enkele CD's van Vive le Fête ( ex-dEUS bassist en eveneens een Belgische band ) maar dat vind ik dus echt pleuresherrie.... Oja, ik draai op dit moment geregeld System of a Down, Mesmerize. Geniale schijf!!
Ik hou van Hardcore, Terror enz duss alles waarop je flink kan stampen! gabbers hier op forum meld me ff aan: jenslenders@hotmail.com. Weet er iemand trouwens waar je een bomberjack kan krijgen van united hardcore against racism and fascism want ik ben hier een grote voorstander van.