Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hij is nu niet online dus het kan mischien wel een halve dag duren voordat hij post, lijkt me toch geen ramp dit form kent meer topics... tevens is het zo dat als jij nu een afbeelding post er geen enkele volgorde meer is.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Ik zal de mijne dan maar posten, want sommige mensen werden ongeduldig...
Als jullie het niet meteen weten, dan volgen er nog tips...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Brigadeführer Von Pratt schreef:Tip : gestorven op 55-jarige leeftijd
Rang ?
Extra tip voor Mike H. : Generaal
Dit is dan de laatste tip voor vanavond...als jullie het morgen nog niet weten dan geef ik wel wat duidelijkere tips...
Geboorteplaats : Milwaukee