Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mike.H schreef:Ach boeiend, laten we Eric gewoon de volgende doen en gaan we nu verder met die van O'Neal.
Nou dit lijkt wel een beetje op Molders?
Idd.. het is Werner Mölders
Ik heb maar een gemakkelijk genomen, omdat ik toch fout had geraden en dan kan Eric ineens verderdoen
Ik zal volgende keer juist proberen te raden
en dan een moeilijkere foto te zoeken
O'Neal
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared. http://www.ressurektjon.be.tt
sobel schreef:Het is een piloot, dat zie je aan het luftwaffe teken, het kan dus bij voorbaat al geen rommel zijn!
Vond alleen dat hij iets weg had van hem en zei dat hij het niet was en had toch geëdit of kunnen jullie dat niet zien dat ik het heb geëdit ik zien het wel staan?
sobel schreef:Het is een piloot, dat zie je aan het luftwaffe teken, het kan dus bij voorbaat al geen rommel zijn!
Vond alleen dat hij iets weg had van hem en zei dat hij het niet was en had toch geëdit of kunnen jullie dat niet zien dat ik het heb geëdit ik zien het wel staan?
je hebt wel geedit maar je hebt het stukje van Rommel niet weggehaald wat misschien je bedoeling ook was? gewoon dat stukje "deleten" en wat nieuws neerzetten en voila.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
SoldierToTheDeath schreef:Jah wou dat weg en dat er alleen stond EDIT: Werner .... zodat je wist dat ik dat bedoelde en niet de woestijn vos. Eric niet ?
Ja dan moet je dus op Edit drukken, wat je weg wilt gewoon deleten en dan typen wat je WEL wilt . zo.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae