Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mike.H schreef:Yeah maar ik weet al dat dat hem is want dit is Eddie Slovik, de eerste Amerikaanse soldaat die werd gefussilleerd doordat hij gedeserteerd had.
Klopt, ken je ook het hele verhaal? Best wel bizar...
Maar jou beurt Mike.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Mike.H schreef:Yeah maar ik weet al dat dat hem is want dit is Eddie Slovik, de eerste Amerikaanse soldaat die werd gefussilleerd doordat hij gedeserteerd had.
Klopt, ken je ook het hele verhaal? Best wel bizar...
Maar jou beurt Mike.
Nee dat hele verhaal ken ik niet, mijn kennis van Amerikanen is niet ZO groot.
haha oke Mannerheim ik zal er wel een nemen die te doen is
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
SoldierToTheDeath schreef:Jorma Karhunen ? Die zat bij FAF
Zoek maar op google en dan afbeeldingen naar Jorma Karhunen dan zal je zien dat het niet degene is die ik bedoel
Ah zoek jij dat bij google?
Nou eh als je snel plaatjes wilt hebben van bepaalde personen lijkt me het handig dat je daar gaat kijken ja dit plaatje had ik alleen zelf nog op me comp. staan omdat ik me een hele lange tijd erg verdiept heb in de Finse luchtmacht.
eh nee geen Luftwaffe piloot nee gewoon een FAF piloot en dus een Fin.
Mike.H schreef:
Zoek maar op google en dan afbeeldingen naar Jorma Karhunen dan zal je zien dat het niet degene is die ik bedoel
Ah zoek jij dat bij google?
Nou eh als je snel plaatjes wilt hebben van bepaalde personen lijkt me het handig dat je daar gaat kijken ja dit plaatje had ik alleen zelf nog op me comp. staan omdat ik me een hele lange tijd erg verdiept heb in de Finse luchtmacht.
eh nee geen Luftwaffe piloot nee gewoon een FAF piloot en dus een Fin.
Ah ik sites van veldslagen waarin ik me verdiep vandaar haal ik ze
Hij was een van de hoogste azen van de Finse luchtmacht en meer hints ga ik niet geven want dan verklap ik de boel als mannerheim er was had hij het al wel geraden denk ik zo.