Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
een spin-off van mijn vorig onderwerp rarara wie is dit? maar volgens mij iets moeilijker en meer voor de echte kenners onder jullie dus onderscheid jullie maar en hier volgt mijn eerste citaat
een makkie om op te warmen: "Ik heb niets anders te bieden dan bloed, hard werk, tranen en zweet"
het enigste dat ik nog te zeggen heb is have fun.
it's not how many you write but what you write in the books of history
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
"The raising of that flag on Suribachi means a Marine Corps for the next 500 years"
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Yep... het was eigenlijk helemaal geen moeilijke...
Jij bent de volgende...
"geloof me Lang, de eerste 24 uren van de invasie zullen beslissend zijn ... het lot van Duistalnd hangt van de uitslag af ... en zowel voor de gealieerden als voor duitsland zal het de langste dag zijn."
it's not how many you write but what you write in the books of history
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Hoezo? Die weet ik uit mijn hoofd, er komt geen internet aan te pas.
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Air superiority is a condition for all operations, at sea, in land, and in the air.