Hier hebben ze er geen problemen mee, mijn moeder heeft af en toe een tas meegenomen afkomstig van mijn familie waar het nodige inzat (van "goed" en "fout" Nederland). Zodoende is met geen geld mijn verzameling al aardig uitgebreid.
Ik spaar voornamelijk Duits (met interesse gebied Nederlanders in de Duitse Krijgsmacht (in het speciaal de Waffen SS), maar daar hebben ze geen problemen mee. Mijn moeder had er eerst haar vraagtekens bij, maar na een lang gesprek werd het zwart-wit beeld veranderd in een grijs beeld.
Het enigste waarover ze wel eens struikelen zijn de prijzen (en dat terwijl de andere zoon binnenkort weer een paard van 5000 euro oid krijgt!) Maargoed, de oudste hebben het altijd het zwaarst...
Wat andere mensen ervan vinden maakt mij weinig uit, ze zullen het niet 1,2,3 zien dat ik dit spaar en ik loop er ook niet mee te koop dus zal niemand er last van hebben.
gamer0004 schreef:Wel tegen wapens en munitie (zelfs bajonetten enzo) maar kijken of ik ze om kan praten

Bij mij is het juist andersom, wel een K98, maar geen bajonetten (en wees nou eerlijk, die zijn ook gevaarlijker dan zo'n stuk hout).